“Anbefales. God Atmosfære ,Betjening og Mat”
Anmeldelse av Bryggeloftet & Stuene

Bryggeloftet & Stuene
Vurdert som nr. 17 av 453 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Anbefales. Atmosfære ,Betjening Og mat var svært bra.
Selv om det er stort er det Koselig atmosfære i andre etasje.
Entrecote var godt tilberedt, med godt tilbehør.
Betjening var hyggelige å hjelpsomme.

Takk, Strauss79

Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Lest mye bra om stedet, så ble litt skuffet. Vi var der en torsdag kveld og ventet en stund før vi ble plassert ved bordet. Vi hadde reservert bord i 2. etasje. Det tok lang tid før vi fikk bestilt. Vi bestilte begge hjorteskank. Kjøttet var veldig mørt, men veldig smakløst. Retten var god men ikke en smaksopplevelse som var verdt prisen. Vil si det var en helt vanlig restaurant, men ikke noe fantastisk smaksopplevelse eller service. Det beste med besøket var konfektkaken, den var nydelig. En midt på treet opplevelse.

Takk, 591theah
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Utmerket mat og meget god service fra servitørene. Dette er et meget hyggelig sted som anbefales på det sterkeste

Takk, Per O
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Her fikk vi veldig god service, og maten var god. Prisene var litt høye tatt i betraktning av hva du fikk. Koselige lokaler og alt i alt en god opplevelse!

Reinsdyr og fiskesuppa kan anbefales!

Takk, MiaSki
Anmeldt 10. august 2020

Vi hadde et MEGET BRA bekjentskap med denne restauranten denne sommeren. Fikk GOD kompensasjon for en feilbestilling og kommer mer enn gjerne tilbake en annen gang!

2  Takk, jonasg

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!