“God mat i hyggelige omgivelser”
Anmeldelse av Bryggeloftet & Stuene

Bryggeloftet & Stuene
Vurdert som nr. 16 av 470 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste en deilig middag her. Forretter med blåskjell, fiskesuppe og kamskjell var gode. Steinbit og fjellørret var gode hovedretter. Litt lite spennende tilbehør. Karamellpudding var den beste desserten vi prøvde. Hyggelig og god service av kelner som dog hadde for mye å gjøre.

Takk, haakon_mentzoni
Gaute B, General Manager på Bryggeloftet & Stuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for tilbakemeldingen etter måltidet deres her på Bryggeloftet.
Veldig kjekt å lese at dere hadde ett deilig måltid hos oss. Det setter vi stor pris på.

Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefin opplevelse! God mat, superhyggelig betjening og rolig og avslappende atmosfære. Veldig god fiskesuppe, kan anbefales.

Takk, KerenSoloTravels

Kjære gjest,
Tusen takk for fin tilbakemelding.
Vi blir utrolig glade for positive tilbakemeldinger, det gir god motivasjon og glede til oss alle.

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 8. juli 2021

Enkelt å bestille bord, behagelig lokale med god avstand mellom bordene. Nydelig mat og meget god service og oppfølging av en fast servitør som var veldig hyggelig og munter. Vi er kjempefornøyde

Takk, Sissel81

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Vi blir utrolig glade når gjestene våre er kjempefornøyde med herlig mat og topp service.

Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 8. juli 2021

Denne gangen spiste vi på loftet og ikke nede i stuen. Valget falt på entrecote med tilhørende rødvin fra husets vinkjeller. Kjøttet var passe stekt men kunne vært noe mer mørt. Vinen var perfekt temperert men kunne med fordel vært dekantert. Men alt i alt en gjennomført og solid godt måltid. Var såpass vågale at vi gikk for dessert også som var vanilje is med bær. Veldig mye og veldig godt! Her får man alltid en god opplevelse når en velger å spise middag. Kan trygt anbefale alle å spise her, selv om en må tåle at det koster litt.

1  Takk, osmasen

Kjære gjest,
Tusen takk for fin tilbakemelding og takk for din anbefaling til andre gjester.
Vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og spesielt fra stamgjester.

Hjertelig velkommen ved neste anledning.

Anmeldt 3. juli 2021

Skulle ha familiemiddag og bestilte dagens meny som var kalvekjøtt. Kjøttet var så seigt og uspiselig at jeg måtte be servitøren hente biffbestikk til oss..Selv da sleit vi med å klare å tygge det... Sa ifra til servitøren at dette var det seigeste kjøttet vi noengang hadde blitt servert på restaurant... Hun skulle overbringe klagen til kjøkkenet. Fikk ikke tibud om ny rett eller annet... Når man betaler opp mot 4000kr for en familiemiddag, så forventer vi faktisk en smule kvalitet selv om vi bare er vanlige norske mennesker... Så i denne restauranten kommer vi aldri mer til å sette vår fot!!!

Takk, 820johnnys

Kjære gjest,
Dette var ikke noe hyggelig å lese om.
Å spise på Bryggeloftet skal være noe spesielt, med topp mat og service.
I dette tilfellet her, har vi virkelig feilet, og det er vi utrolig lei oss for.

Beklager virkelig for at vi ikke leverte denne gangen, og vi ønsker svært gjerne å gjøre det godt igjen.
Kontakt oss gjerne på restaurant@bryggeloftet , så håper jeg vi kan få lov til å ønske deg velkommen ved en annen anledning og personlig sørge for at dere får en topp middag her på Bryggeloftet.

Igjen beklager for dette.

Med vennlig hilsen

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!