“Utsøkt mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Bryggeloftet & Stuene

Bryggeloftet & Stuene
Vurdert som nr. 16 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Bestilte reinsdyrbiff og fjellørret.
Utsøkt mat og meget hyggelig betjening.
Pluss med kveldssol ved uteservering.

Takk, lillymariet

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og imøtekommende betjening
Trivelig lokale
Svært god mat (blåskjell og hvalbiff og en magisk pavlova til dessert)
Anbefales lett

Takk, Ronny R
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten ligger midt i "smørøyet", på Bryggen. Vi følte oss svært velkomne, selv om servitørene hadde hendene fulle!

God service og god mat sørget for en hyggelig kveld. Vi kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Bergen!

Takk, syn_vel
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk bord en lørdag kveld, selv om vi ikke hadde bestilt bord. Vi bestilte husets biff og sjøørret. Veldig god mat. Hyggelig betjening, god service uten at det ble for mye.
Verdt et besøk.

2  Takk, Emiiilie
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Flotte lokaler og fantastisk mat. Vi spiste kveite, steinbit og blåskjell. Det var veldig god mat og sausen til blåskjellene var helt magisk. Rekommenderer et besøk.

Takk, Go57221618264

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!