“God mat”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 18. august 2021

Vi vandret bare litt rundt i Bergen og gikk tilfeldig forbi og bestemte oss for å gå inn og se om det var ledig bord og vi fikk et fint bord. Vi bestilte mat og koste oss der

Takk, Vigdis_12

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Bestilte reinsdyrbiff og fjellørret.
Utsøkt mat og meget hyggelig betjening.
Pluss med kveldssol ved uteservering.

Takk, lillymariet
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og imøtekommende betjening
Trivelig lokale
Svært god mat (blåskjell og hvalbiff og en magisk pavlova til dessert)
Anbefales lett

Takk, Ronny R
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten ligger midt i "smørøyet", på Bryggen. Vi følte oss svært velkomne, selv om servitørene hadde hendene fulle!

God service og god mat sørget for en hyggelig kveld. Vi kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Bergen!

Takk, syn_vel
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk bord en lørdag kveld, selv om vi ikke hadde bestilt bord. Vi bestilte husets biff og sjøørret. Veldig god mat. Hyggelig betjening, god service uten at det ble for mye.
Verdt et besøk.

2  Takk, Emiiilie

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!