“Sjarmerende sted med utsøkt mat!”
Anmeldelse av Bryggeloftet & Stuene

Bryggeloftet & Stuene
Vurdert som nr. 14 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Restauranten ligger veldig sentralt og har et spennende interiør i gammel stil. Maten smakte veldig godt og var pent anlagt. Servicen var topp og presis. Hit kommer jeg tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, BAARDSETH

Anmeldt 23. august 2021

Bestilt bord. God mottagelse, god pandemiregel oppfølgende.
Nydelige retter kveite og reinsdyrfilet. Ikke overprisede viner. Godt utvalg.
Og en kvikk og god service.
Akkurat som sist gang for fem år siden.

Godt gode tradisjoner holder seg.

Takk, Jon R
Anmeldt 18. august 2021

Vi vandret bare litt rundt i Bergen og gikk tilfeldig forbi og bestemte oss for å gå inn og se om det var ledig bord og vi fikk et fint bord. Vi bestilte mat og koste oss der

Takk, Vigdis_12
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Bestilte reinsdyrbiff og fjellørret.
Utsøkt mat og meget hyggelig betjening.
Pluss med kveldssol ved uteservering.

Takk, lillymariet
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og imøtekommende betjening
Trivelig lokale
Svært god mat (blåskjell og hvalbiff og en magisk pavlova til dessert)
Anbefales lett

Takk, Ronny R

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!