“Feiring av 80 årsdag”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk service hvor hun som serverte vårt bord var superhyggelig, ga oss gode råd og anbefalinger, samt at hun var rask og effektiv. Hun har virkelig skjønt hvor mye god service har å si for å gi gjestene en god opplevelse og lyst tl å komme tilbake. Prismessig får man også mye for pengene både i forhold til kvalitet og kvantitet. Eneste minuset var at trebenkene ble litt vond å sitte på etter noen timer, så ta en stol om du har mulighet

Takk, madonnanorwegia

Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Bryggeloftet er blitt vår favorittrestaurant som vi må innom hver gang vi er i Bergen. De leverer utsøkt mat hver eneste gang uten unntak. Betjeningen er blide og serviceinnstilte. Keep up the good work!

Takk, roarde
Anmeldt 11. september 2021

Ærverdige lokaler. Fikk maten raskt, annet var ikke å vente, da det var 3 andre gjester.
Vi hadde Bergensk fiskesuppe til forret. Hadde forventet en fyldigere suppe.
Bestilte også fisk til hovedrett. Fisken var god, hadde ventet en mer smakfull saus, men den var ganske nøytral.
Desserten var god, med is og eplekake.
Et gjennomsnittlig måltid.

Servicen var ok. Jeg synes ikke det er høflig at servitøren titulerte oss som "jenter" ved hver anledning hun var ved bordet. Mulig dette er sjargongen i Bergen, men jeg synes det er upassende i vår alder.

Takk, Marsdama69
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Lammeskank og steinbit: kjempegodt. Likte også godt atmosfæren i restauranten, og er godt fornøyd med servitørene.

Takk, Amor1946
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Restauranten ligger veldig sentralt og har et spennende interiør i gammel stil. Maten smakte veldig godt og var pent anlagt. Servicen var topp og presis. Hit kommer jeg tilbake!

Takk, BAARDSETH

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!