“Anbefales!”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 30. juli 2022 via mobile enheter

Fantastisk god mat, koselig lokale, og veldig hyggelig service av en eldre dame som hadde jobbet der i over 30 år, anbefales!

Takk, Else M

Anmeldt 30. juli 2022 via mobile enheter

Nok et herlig måltid på byens beste Resturante. Nydelig mat, fin atmosfære og fantastisk service. Bare å nyte😊

Takk, espens969
Anmeldt 26. juli 2022 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelig betjening rask og god service, gleder oss til neste gang .
Vi spiste blåskjell det er til og anbefale .

Takk, Anita S
Anmeldt 25. juli 2022

Fikk superservice på restauranten av en "voksen gråhåret dame" Vi ble mottatt med et smil! Kjempeflotte lokaler på Bryggen i Bergen - Stuene! Fornuftige priser på mat og drikke!

Takk, Finne1945
Anmeldt 23. juli 2022 via mobile enheter

Hei vi skulle på konsert og spiste middag før konserten og det var knall suksess for alle sammen. Alle var kjempefornøyd med maten.

Takk, hansv428

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!