“Nydelig laks! ”

Pink Fish Galleriet
Bestill på internett
Vurdert som nr. 231 av 486 Restauranter i Bergen
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Enkelt, fersk og rask! Hyggelig personalet, helt perfekt for hverdager. Kjempe koselig interior. Anbefales!

Takk, stefanc367

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Kjøpte en asian wrap som take-away. Halvveis ned i wrapen holdt jeg på å knekke tannen på noe hardt. Viste seg å være en relativt stor bit av noe keramikk-greier. Spiser ikke her igjen...

Takk, hankjo
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Nysgjerrig på dette nye etterlengtede konseptet med laks som hurtigmat utover sushi falt valget vårt på asiatisk lakseburger fordi vi ville ha litt «sting». Og visst var det tasty sting i garnityret til burgeren, velsmakende salat med fyrrig chilli og solide biter mango. Problemet med fisk i burger når en ikke tyr til medfølgende bestikk er at saftene ikke forsvinner fra fingrene i samme grad og like enkelt som kjøttsaus. Så til tross for et saftig, mettende og smakfullt måltid. Sitter en i etterkant igjen med en litt sånn sticky fingers fishy følelse og føler behov for en ordentlig håndvask for å få bort det grøvste. En frisk våtserviett ville kanskje gjort nytten. Samtidig litt rart at bestikket er engangsplast og ikke tre. Drikken som en kan velge å kjøpe til maten er imidlertid hipster nok, svensk fruktvann av dyr «årgang». Burgeren i seg selv er heller ikke rimelig!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, jantesays
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Var innom Pink fish med min mor og venninnen for å prøve ut dette nye stedet. Syntes konseptet er veldig spennende. Og spise fisk som "junkfood" er jo bare super artig. Eg prøvde ut den European burgeren og eg syntes det smakte suuuper digg! Så den kan eg anbefale. Veldig koselig lite lokale, så prøv Pink fish folkens.

Dato for besøk: august 2018
Takk, lindamari007
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Småsulten på en lørdags ettermiddag, hadde lyst å prøve noe nytt.
Bestilte en poke bowl.
Bestillingen gikk greit, men 3 ansatte bak kassen, som ikke hadde den beste kunnskap om maten.
Måtte lete etter bestikk og annet selv. Sitteplassene er tragisk og upersonlig .
Maten var Ok.
Brette maten ble servert på var klissete og skittent.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Knarfen

Reisende som så på Pink Fish Galleriet, så også på

Har du vært i Pink Fish Galleriet? Del dine erfaringer!