“Manglende service”

Vurdert som nr. 182 av 447 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Deilig mat når den endelig kom. Bestilte et nytt glass rødvin til maten, men vinen kom først når maten nesten var ferdigspist og etter at vi hadde etterspurt vinen. Overblide servitriser, men de ser ikke gjestene nok og glemmer poteter, kommer med en av to middager og 2 vinglass når vi bare har bedt om 1. Kaffen serveres før desserten til tross for at vi bad om at det skulle serveres samtidig. Et stilig sted med perfekt beliggenhet, men ikke bra nok service.
PS. Mye rot med bestilling av bord også. Håper på en forbedring av service

Takk, idaj0r
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Café Norge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Hei Ida,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss! Bare slik kan vi bli bedre. Jeg skal sørge for å videreformidle tilbakemeldingen din.
Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Sen lunsj for to på en ypperlig lokasjon. Veldig god mat, ferdig snakket!
Hotell Norges vestibyle har potensial til å bli Bergens nye ‘to be’ sted, men da må serviceinnstilling og - tilstedeværelse oppgraderes betydelig. For uerfaren betjening som er mer opptatt av å flørte og snakke m hverandre enn å betjene kunder.

1  Takk, lijebs
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Café Norge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Hei,
Takk for at du tok deg tid til å vurdere oss! Bare slik kan vi bli bedre. Jeg skal sørge for at tilbakemeldingen din når de rette vedkommende.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 23. oktober 2018

Vi kom dit en lørdagkveld etter kl 20 og ble plasert på barbord. Litt ubehagelig å sitte der over flere timer. Fikk beskjed om at det var det som var ledig. Men de lave bord ved endevegg var ikke reservert og ble ei heller ikke besatt senere på kvelden. Vi valgte noen enkle retter som smakte greit, vegetar pai og miniburger med fries. Vinen vi fikk anbefalt var ett godt valg. Service kunne vært bedre og servitørene virker noe urutinerte. Lar restauranten bli noe mer etablert før jeg kommer igjen og da for lunsj.

Takk, Nina H W

Hei Nina,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss! Bare slik kan vi bli bedre. Jeg har viderebrakt tilbakemeldingen din til rette vedkommende
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning..

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var tre venninner som tenkte vi skulle prøve Cafe Norge for første gang . Vi ble vist til ett bord av en hyggelig kelner . Vi bestile en smårett vi skulle dele først og avtalte med kelner at rett nr to skulle serveres når vi var ferdig med den første retten . Desverre klarte de å servere alt samtidig . De tilbød seg å ta ut igjen rett nr to men det var ikke noe poeng . Paien vi fikk servert var helt smakløs , lager den mye bedre selv . Den ble servert med en kjedelig grønn salat med litt raspet parmesan på . Ikke noe dressing . Vi bestilte Cava på flaske to ganger . Kelner åpnet , helte i glassene . Resten av flaskene måtte vi helle i selv . Kelner gikk forbi utallige ganger uten å ense våre tomme vinglass eller tom vannflaske . Den russiske kelneren var mer opptatt av å prate med sin russiske venninne som satt på ett bord å drakk vann . Aldri mer !

1  Takk, Christine H
HotelNorgeByScandic, Manager på Café Norge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Hei Christine
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Bare slik kan vi bli bedre. Vi tar dine innspill seriøst, og de tas videre med rette vedkommende.
Med vennlig hilsen

Anmeldt 18. oktober 2018

Besøkte Cafe Norge for første gang sammen med min kone i går. Lokalene er innbydende og lekre. Som de fiskeelskere vi er bestemte vi oss umiddelbart for å bestille stekt klippfisk og potetpurè. Maten smakte himmelsk og var perfekt tilberedt. Jeg har aldri sett min kone spise så mye før.

Dersom det er noe å sette fingeren på så er det at servitørene ikke følger godt nok med når kundene ønsker å få kontakt med dem. Når kontakten først er oppnådd er de svært hyggelige og raske, men de følger altså ikke godt nok med.

Takk, TFitje

Hei Tor,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss! Bare slik kan vi bli bedre. Veldig hyggelig å høre at dere likte maten vår så godt.
Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Reisende som så på Café Norge, så også på

Har du vært i Café Norge? Del dine erfaringer!