“Skuffende”

Vurdert som nr. 163 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. august 2021

Prisene som på Michelin type restoran men maten mere som på god kantina.. Service veldig dårlig.. Absolutt anbefaler ikke og kommer ikke tilbake...

Takk, lera372

Anmeldt 30. juli 2021

Veldig fornøyd med besøket, god service kjempe flinke kelnere og god mat. Absolutt et sted jeg vil anbefale og komme tilbake til.

Takk, 481lenai
Anmeldt 20. juli 2021

Vi var en familie som bodde på hotellet og skulle spise. Vi ble avvist av en uhøflig hovmester som sa det var fullt. Halve restauranten var avstengt både ute og inne, men her kunne de ikke åpne. Beskjeden var at det har andre bestemt. Man velger altså å la folk sitte tett i stedet for å spre dem i disse corona tider. Vi gikk i lobbybaren. Den var stengt.

2  Takk, tgstbh2410
Anmeldt 12. september 2020

Ok mat men lite utvalg og veldig dyrt. Hyggelig personale og rask servering. Greit hvis en skal ha et kjapt måltid,

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Marianne M
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 2 barn og 2 voksne, sammen med ett vennepar på 2 voksne til.

Hyggelig betjening tok oss i mot og spurte om vi ønsket å sitte ute eller inne. Vi ble sittende ute med "utsikt" mot torgallmenningen. Varmelamper og pledd gjorde opplevelsen hyggelig en noe kjøligere sommerkveld.

Ikke mange valg på menyen, men allikevell innholdsrik.
Burger, blåskjell og pasta med hummer falt i smak hos alle. Focaccia'n de har anbefales på det sterkeste! Denne var veldog god! Priser på det gjennomsnittlige.

Takk, dnartslos

Reisende som så på Café Norge, så også på

Har du vært i Café Norge? Del dine erfaringer!