“Veldig god mat i lune lokaler”
Anmeldelse av Restaurant Nova

Restaurant Nova
Vurdert som nr. 192 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. desember 2018

Veldig god mat og super service. Vin anbefalingen av både rød og hvitvin falt i smak. Forrettene Sjøkreps, Vaktel og Avokado smakte alle veldig godt. Spennende garnityr. Hovedrettene Torsk, Kveite og Hjort smakte også veldig godt. Torsken utmerket seg spesielt. Epleterte, Lime Ganache og Rispudding var spennende og gode. Dyktige servitører, god vin og velsmakende mat gjør at denne restaurant opplevelsen får score svært bra. Og vi kommer garantert tilbake.

Takk, Nina H W
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Restaurant Nova, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hei Nina,
Tusen takk for utrolig hyggelige ord, og for at du tok deg tid til å vurdere Restaurant Nova! Det setter vi stor pris på. Veldig kjekt å høre at du var så fornøyd med både maten og servicen.
Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake snart!

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Dette var bra! Smakfull mat og god service. For å starte med høydepunktet som var torsken....beste hovedretten jeg har smakt på lenge. Forretten kom nesten opp i samme klasse, bra kjøkken og godt vinutvalg uansett. Kommer garantert tilbake for dette var en positiv overraskelse

Takk, Cruiser430366
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Restaurant Nova, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei,
Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake snart!

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi forsøkte ulike forretter og hovedretter, og er meget fornøyd med alle rettene. God service med tilgjengelig og dyktig servitør gjennom hele middagen. Anbefales på det sterkeste.

Takk, mariabU4691FN
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Restaurant Nova, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Hei Maria,
Tusen takk for fine ord og for at du tok deg tid til å vurdere restaurant Nova på Hotel Norge by Scandic! Det setter vi stor pris på!
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Vi booket på forhånd og fikk bord i et flott rom med fantastisk god akustikk. Tross nær fullt lokale var det ikke særlig mye støy.

Maten var flott og veldig god, kalven var perfekt tilberedt. Gode vinanbefalinger fra servitør.
Pene og smakfulle desserter.

Alt i alt kjempefornøyd.

Takk, anitapai
HotelNorgeByScandic, Manager på Restaurant Nova, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!

Mvh. Nova

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Manglende velkomst, vi var usikker på om vi hadde kommet riktig. Stadig vekk nysgjerrige hotell gjester som vimset rundt med kamera.
Vi var de første gjestene for ettermiddagen. Det var kun et annet bord med to andre gjester så lenge vi var der.
Vi fikk ikke vann, før vi selv ba om det etter 15/20 minutter..
Vin kartet er i øvrig sjikt prismessig, men glassene ble likevel aldri etterfylt av servitør.
Ene forretten var svært god, den andre + hovedrettene var gjennomsnittlig.
Grunn for bare to stjerner, var at vi fikk ikke potetene til fisken før vi hadde spist over halve måltidet. Det stod 4 kokker å hang på kjøkkenet og vi var hele 4 gjester i lokalet... Servitørene satte potetene bare fra seg, med et kjapt beklager. Vi fikk ingen mulighet til å si noe. Hun spurte da hun ryddet, om vi var fornøyde. Jeg påpekte potetene og at maten dermed ikke smakte til forventningene. Hun tok meg seg tallerkene, uten et ord.
Feil kan skje, men man må være voksen nok til ordne opp når feilene forekommer.
Vi drakk opp vinen våres, og gikk et annet sted for kaffe og dessert.
Det er mange bedre steder i Bergen for et godt måltid. Neste gang vi skal ut å spise, velger vi en av de...
Her kommer vi ikke tilbake...

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, BackPacker57945
HotelNorgeByScandic, Manager på Restaurant Nova, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Dear sir,

I am sorry to hear about your unsatisfactory visit to Nova. Making sure every guest enjoy their experience with us is our priority number one, so rest assured we take your feedback with the utmost seriousness.

I invite you to contact our F&B Manager, Martinus Fjeldstad, as we would like to offer you a complimentary dinner to correct your impression of us. His e-mail is martinus.fjeldstad@scandichotels.com

Best regards,
Mia & The Nova team

Reisende som så på Restaurant Nova, så også på

Har du vært i Restaurant Nova? Del dine erfaringer!