“Meget bra.”

Vurdert som nr. 182 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng kolleger som var her på en syvretters med vinpakke. Litt synd at vi ikke fikk sitte samlet, men vi hadde en fin matopplevelse med gode viner og fin service. Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2021
Takk, RosslandR

Anmeldt 11. desember 2019 via mobile enheter

Her skulle vi kose oss med 3 retter. Forrett var laks og den var nydelig. Jeg hadde lutefisk som hovedrett. Det var en nedtur. Ett stykke som var fra kjaken. Lite fisk og ett stort bein (og en god del små). For en nedtur. Ta dere en tur på Bryggeloftet og lær. Var der på lørdag og der var det topp! Det en ble mett på hos dere var all stappen og potet. Desserten var god. Lokalene er fine, men hovedretten trekker ned. Kelner i hvite sko. Ikke min stil.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Stig-Arne
Anmeldt 4. november 2019 via mobile enheter

Vi var 10 personer som skulle feire 60 års dag. Vi hadde Cøliakere med glutenfrie behov samt vegeterianere men dette skapte ingen bekymringer. Maten ble presentert av kokken og før hver rett fikk vi høre litt om vinen som ble servert. Vi fikk først hjortetartar, som smakte godt. Deretter fikk vi kveite med en fantastisk saus, dette var noe alle skrøt av. Jeg hadde indrefilet med bakte poteter som hovedrett, perfekt stekt og til dessert fikk jeg et stykke Brownies med kaffe til. Alle var gode og mette og kjøkkenet leverte til terningkast 6. Restauranten anbefales.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 277arnee
Anmeldt 2. juni 2019

Vi hadde gleden av å feire en dag på restaurant Nova. De ble en stor glede. Ble tatt i mot av en veldig hjelpsom og smilende servitør. Fikk servert en 4 retter med tilhørende drikke. Maten var helt fantastisk, både syns- og smaksmessig. Kjøkkenet hadde gjort en fantastisk jobb. Og servitøren informerte veldig godt om både maten og tilhørende drikke. Var en utsøkt fornøyelse å få oppleve en slik profesjonalitet, sammen med slik fantastisk god mat og drikke. Her kommer vi mer enn gjerne igjen, og vi vil trygt anbefale stedet

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Magne H
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Restaurant Nova, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2019

Hei Magne,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Restaurant Nova! Utrolig hyggelig å høre at dere var så fornøyd med feiringen hos oss; både med maten, kjøkkenet og servicen. Vi setter veldig stor pris på din anbefaling, og gleder oss til å ønske deg og dine velkommen tilbake ved en senere anledning!
Med vennlig hilsen,
Maren og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Nydelig forrett..kamskjell til meg og i følge min venn fantastisk vaktel. Hovedretten min var en skuffelse, tørt svin. Til gjengjeld var desserten ,"best ever"!
Veldig god service!!!!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, mettemari10

Hei Mette Mari,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Restaurant Nova! Det er veldig hyggelig å høre at dere likte forrettene og dessertene våre så godt, og at servicen var så bra.
Med vennlig hilsen,
Maren og resten av Hotel Norge-teamet

Reisende som så på Restaurant Nova, så også på

Har du vært i Restaurant Nova? Del dine erfaringer!