“Fantastisk mat”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, og nydelig mat. Helt fantastisk Kveite ❤️. Vi var tre personer som fant denne restauranten her på Tripadvisor. Litt bortgjemt og lite, men fantastisk mat. Kan virkelig anbefales

1  Takk, Vikersunding

Anmeldt 6. september 2018

Forretten "akevittbrett" er et skikkelig godt kjøp. Tre forskjellige små forretter med tre utvalgte akevitter til kun kr 198. Jeg husker dessverre ikke de to andre forrettene (de smakte bra), men det jeg husker er blomkålsuppen. For en suppe; jeg var i den syvende himmel (kanskje akevittene ga en hjelpende hånd) etter første bit. Kremet, kompleks og fantastisk godt. Grunnen til at jeg kun gir 4 poeng er vel fordi jeg hadde for høye forventninger til resten av måltidet og da de ikke ble innfridd, ble jeg litt skuffet....Helt ordinær kalvestek som hovedrett, verken mer eller mindre. Partneren min hadde and og den smakte bedre enn kalvesteken min. Desserten var helt ok. Vi betalte ca. kr 1600 for tre retters middag og noen glass vin, så det er et sted for de store anledninger. Jeg vill dratt tilbake hit, men da kun for "Akevitttbretten".

Takk, Excursion274525
Anmeldt 26. august 2018

Restauranten valgt ut fra rykte og nærhet til hotellet, og vårt opphold var en smakfull opplevelse, inkludert både forrett og, denne gangen, en ostebrikke som fungerer fint som diabetikeralternativ. Veldig hyggeli personale, og, ja, vi kommer igjen.

Takk, Bjarne
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Autentisk norsk restaurant. Liten men nydelig meny. Svært gode komposisjoner av mat / drikke og gode råvarer. Betjeningen gjør det lille ekstra for å skape en matopplevelse for gjestene, og betjeningen innehar mye kunnskap om både mat og drikke.

Takk, Roger D
Anmeldt 7. august 2018

Dette er uten tvil mitt favoritt sted i Bergen. Spist her opp til flere ganger nå og er like fornøyd hver gang. Servitøren følger godt opp og gjør at man føler seg ivaretatt. Og selvfølgelig utrolig god mat og vin!
Anbefales på det sterkeste!

Takk, Lena L

Reisende som så på Spisekroken, så også på

Har du vært i Spisekroken? Del dine erfaringer!