“Date”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde blandingsmenyen hvor vi fikk smake litt alt. UTROLIG god mat, en herlig smaksopplevelse og et kjempe koselig lokale!
Det var litt dyrt og litt lite mat, men absolutt verdt et besøk. 3 øl hver og 3 retters for to pers kom på 1700,- før tips.

Takk, trudelutti

Anmeldt 7. oktober 2018

Siden det var fullt og vil gjerne ville ha middag på denne plassen, var det bare å ta den tiden som var ledig og det angrer vi ikke på, for dette måltidet var i særklasse.
tre retters middag med 7 retter!!! det var i overkant, men denne stunden med alle rettene med vin til den enkelte rett var "himmelsk." Her vil vi komme tilbake.

Takk, Erik H
Anmeldt 1. oktober 2018

Servitørene var svært kunnskapsrike. Vi følte at vi ble tatt vare på og maten var helt fantastisk. Vil tilbake!

Takk, Trude J
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, og nydelig mat. Helt fantastisk Kveite ❤️. Vi var tre personer som fant denne restauranten her på Tripadvisor. Litt bortgjemt og lite, men fantastisk mat. Kan virkelig anbefales

1  Takk, Vikersunding
Anmeldt 6. september 2018

Forretten "akevittbrett" er et skikkelig godt kjøp. Tre forskjellige små forretter med tre utvalgte akevitter til kun kr 198. Jeg husker dessverre ikke de to andre forrettene (de smakte bra), men det jeg husker er blomkålsuppen. For en suppe; jeg var i den syvende himmel (kanskje akevittene ga en hjelpende hånd) etter første bit. Kremet, kompleks og fantastisk godt. Grunnen til at jeg kun gir 4 poeng er vel fordi jeg hadde for høye forventninger til resten av måltidet og da de ikke ble innfridd, ble jeg litt skuffet....Helt ordinær kalvestek som hovedrett, verken mer eller mindre. Partneren min hadde and og den smakte bedre enn kalvesteken min. Desserten var helt ok. Vi betalte ca. kr 1600 for tre retters middag og noen glass vin, så det er et sted for de store anledninger. Jeg vill dratt tilbake hit, men da kun for "Akevitttbretten".

Takk, Excursion274525

Reisende som så på Spisekroken, så også på

Har du vært i Spisekroken? Del dine erfaringer!