“Smalahovelag”

Vurdert som nr. 11 av 473 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Velkommen til Spisekroken! Spisekroken ønsker deg og dine gjester velkommen til en hyggelig kveld med god mat og drikke i varme og hjemmekoselige lokaler. Menyen vår endres ofte og vi henter våre råvarer fra dyktige norske leverandører.
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Spiste smalahove sammen med venner. Fint tilberedt med korrekt tilbehør og servert rykende varmt, som det skal være. Juleøl og akevitt som følge hører med.

1  Takk, olava2013

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig spennende meny med lokale råvarer. Lyne lokaler og hyggelig servering. Du kommer ikke til å angre.

1  Takk, mortenf794
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Ble møtt av en bisk og hektisk servitør idet jeg ankom restauranten, som gjorde at jeg fikk mest lyst til å gå et annet sted å spise. Maten var derimot kjempegod, både hovedretten og desserten. Ok prisnivå mtp. kvaliteten. Porsjonen med hovedretten var litt liten, men greit nok. Synd at totalopplevelsen ikke svarer til mer enn 3- stjerner pga. servicen. Det var ingen vennlighet, ingen smil, servitøren svarte kort og kjapt, virket stresset og en følte at en var mest til bry.

3  Takk, Mari S
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde blandingsmenyen hvor vi fikk smake litt alt. UTROLIG god mat, en herlig smaksopplevelse og et kjempe koselig lokale!
Det var litt dyrt og litt lite mat, men absolutt verdt et besøk. 3 øl hver og 3 retters for to pers kom på 1700,- før tips.

Takk, trudelutti
Anmeldt 7. oktober 2018

Siden det var fullt og vil gjerne ville ha middag på denne plassen, var det bare å ta den tiden som var ledig og det angrer vi ikke på, for dette måltidet var i særklasse.
tre retters middag med 7 retter!!! det var i overkant, men denne stunden med alle rettene med vin til den enkelte rett var "himmelsk." Her vil vi komme tilbake.

Takk, Erik H

Reisende som så på Spisekroken, så også på

Har du vært i Spisekroken? Del dine erfaringer!