“Lokal og intim”

Vurdert som nr. 11 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Velkommen til Spisekroken! Spisekroken ønsker deg og dine gjester velkommen til en hyggelig kveld med god mat og drikke i varme og hjemmekoselige lokaler. Menyen vår endres ofte og vi henter våre råvarer fra dyktige norske leverandører.
Anmeldt 22. august 2021

Liten og intim restaurant hvor vi hadde tomannsbord ved vinduet. Lokale retter på menyen og tilhørende vin for den som ønsker det. Grei nok opplevelse, uten hverken de store høyder eller negative sider. Litt sånn midt på treet restaurant.

Takk, Janerlve

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

God mat, kreativ kokk. Hadde desverre glemt munnbind, noe den blonde servitøren var veldig opptatt av å påpeke hele 4 ganger ved 'velkomsten'. Vi følte oss ikke veldig velkommen. En bedre måte å løse situasjonen hadde vært å hatt munnbind tilgjengelig til dem som hadde glemt det. Satte en demper på stemningen fra start av.

1  Takk, torsteinmellingen
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte bord 3 uker i forveien, men ble likevel plassert i en krok i kjelleren. Spurte hvorfor, og fikk til svar at sjefen styrte med dette. Fikk klar beskjed om at vi burde ha notert i bestillingen om vi ville sitte oppe…. Maten var nydelig, men servicen ganske langt under par! Litt småfrekke kommentarer, men hyggelig når regningen kom:-( Kan med fordel oppgradere vinskapet:-) Med et så stort og fint utvalg av spisesteder i Bergen, anbefaler vi andre alternativer!

Takk, MortenBjerke
Anmeldt 28. juli 2021

Vi var to par som besøkte restauranten for en uke siden. Vi spiste en nydelig 5-retter med utsøkt kvalitet, gode smaker og dertil elegant tilberedt.
De ulike viner matchet måltidet fortreffelig.
Når man i tillegg får slik prima service og trives sammen som venner, blir/ble kvelden magisk.

1  Takk, rolfhugoh
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Denne restauranten ligger i et koselig strøk i Bergen og er ikke bare allergivennlig men også 10/10 smaksvis. De har er stort antall vin alternativer som er matchet 100% til maten.
Servitørene er meget hyggelige og dyktige. Hit kommer vi gjerne igjen.
Det var nesten så jeg ikke ville spise den siste dessert retten, for da ville måltidet snart være over.

Takk, 878kain

Reisende som så på Spisekroken, så også på

Har du vært i Spisekroken? Del dine erfaringer!