“God kebab i bergen”

Vurdert som nr. 36 av 39 Smått og godt i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Jeg opplevde steset som rent of pent. Personalet ga deg god hjelp og maten ble lagd på meget kort tid. Vi synes maten smakte celdig godt og vi vil si at dette er den beste kebaben i Bergen tross alt dålig tilbakmeldinger fra andre

Takk, Sarah C

Anmeldt 25. mai 2021

Den er det verste pizza jeg smakte på og den gikk til søppel etter første biten og hadde til og med ikke turt å kaste den til fuglene.
Ingrediensene er heeeelt smakløse og diskresjon og hygiene er det siste de tenker på også koster det 200 kr
Angrer på hvert øre

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 388jehada
Anmeldt 8. mars 2021

Vi bestilte kebab og INGEN dressing eller smak, selv ved spesifisering av sterk dressing ved bestilling. Sikkelig skuffet og ble ikke tatt seriøst da jeg ringte de. Kunne få en gratis kebab neste gang, men kebab gikk i bosset og kveldsen ble knekkebrød! De ga skylden på Foodora men det er da virkelig ikke de som lager maten. Sikkelig skuff og dårlig kundeservice!

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, t0nelise0
Anmeldt 11. oktober 2020

Jeg undres litt hva som gjør den enkle klassikeren pepperoni-pizza veldig god eller bare middels. Vi spiste en på La Villa på Grønland i sommer, og den var fantastisk. De samme ingrediensene hos Royal Doner i Bergen ble bare middels. Var det den litt kjedelige bunnen som gjorde skorpene helt smakløse? Den intetsigende sausen som manglet helt karakter? Trakk pepperonien ned? Eller var de gnitne på fyllet? Summen ble i alle fall kjedelig. Spiselig. Men kjedelig.

Og jeg var nok også litt kjedelig i forhold til de unge damene som fikk all oppmerksomheten til den unge gutten bak disken...

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Leif55
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Verste kebab jeg har noen gang spist! Stedet leverer ikke under stress ! Jeg ba om en biff kebab me ekstra saus ekstra salt uten løk! Herlighet ....... selvsagt ingen av mine ønsker ble Innfrid og nei, jeg fikk ikke feil kebab!! De er bare så vant med fulle folk at de tror ordentlig folk ikke legger merke på forskjelligheten !!! En hel kebab rett i bosset !!! Kjøper aldri , aldri mer der!!

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, norway1212

Reisende som så på Royal Doner, så også på

Har du vært i Royal Doner? Del dine erfaringer!