“God mat, ikke fullt så god severing”
Anmeldelse av MM Cafe & Bar

MM Cafe & Bar
Vurdert som nr. 150 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Byens nye treffsted både på dagtid og kveldstid! MM Café & Bar finner du rett ved den blå stein, midt i Bergen sentrum. Om du kommer innom for en kopp kaffe, frokost, lunsj, middag eller noen drinker med venner, så vil du alltid oppleve MM´s lune atmosfære og hyggelige betjening. Velkommen!
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 5 stykker til bords. Alle bestilte forskjellige retter. Hovedrettene var gode, men desserten kunne vært bedre.
Servicen var mangelfull. Å få bestilt tok sin tid, likeså å få maten på bordet.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 63jarleh

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Vi var tre venninner som bestemte oss for å prøve maten her. Hadde ingen forventninger, men jammen smakte det godt! Veldig godt! Bra service, behagelig støynivå. Noen retter var litt pricy, men vi kommer veldig gjerne igjen!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, linebirk
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

God service med hyggelig servering og god mat. Vi spiste nydelig torsk, men menyen var variert og kunne by på mange forskjellige retter. Anbefales.

Takk, omandresen78
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Tradisjonsrikt lunsjsted på Ole Bulls plass. Fikk vindusbord og kunne se på travel handel på lille julaften. Spiste bbq burger. Den var god, men chips var bløt. Hyggelig betjening som tok lang tid.

Takk, olej_rgenr
Anmeldt 20. november 2018

Vi hadde til Lunsj 2 forskjellige Salater. Det var Cæsar Salat og Scampi Salat.
Begge var meget gode, med god smak, og kyllingen var god og varm. Men det var meget dyre salater. Cæsarsalaten kostet kr: 189,-, mens Scampi salaten kostet Kr: 192.
Men det var meget god service på plassen, og et meget hyggelig betjening. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 933gunnart

Reisende som så på MM Cafe & Bar, så også på

Har du vært i MM Cafe & Bar? Del dine erfaringer!