“Stor familien på lysfest”

Jacob Aall Brasserie & Bar - Bergen
Bestill på internett
Vurdert som nr. 360 av 486 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Beskrivelse: På toppen av Bergens flotteste kjøpesenter, Xhibition, omgitt av vakre Bergen ligger Jacob Aall Brasserie & Bar Bergen. Restauranten er perfekt for å kombinere shoppingen med en god lunsj. Store vindusflater lar deg nyte utsikten over Bergen mens dere koser dere med god mat og drikke. Ønsker du å nyte måltidet og Bergen til det fulle, har vi også en stor helårsåpen takterrasse. Her har vi egen utebar hvor du kan sitte i våre lounger og nyte god drikke i hyggelig selskap i behagelige omgivelser. Det er mye folk innom hele dagen, og vi har etter hvert etablert oss som et av Bergens største og mest populære utesteder. Vi har også en egen barnemeny for å mette små mager. Selskapslokaler: Vi har egne og flotte selskapslokaler som kan leies til møter, kurs, konferanser eller private selskaper. Dere vil disponere en egen takterrasse med utsikt til Fløyen. Lokalene har plass til ca 120 personer til mingling og 55 personer til à la carte-bespisning. Vi har lydanlegg, mikrofon og prosjektorer som kan leies til deres arrangement.
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

12 stykker på lysfest. Bestilte 3 retters med diverse innhald.
Allt flott dandert og med gode smaker.
Spesielt hjort og Kveite fekk karakteren 5+
God service og fin stemning.
Anbefales på det varmeste

Takk, 261runes

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi var en større gruppe som hadde forhåndsbestilt lørdag 23.11.18 Kl 19.30.
Vi ble plassert i baren på langbord for å spise. Noen av oss fikk forrett etter 1 time og 3 kvarter, andre fikk ikke forrett.... Forlot baren etter ca 3 timer, hadde da fremdeles ikke fått dessert. En julemiddag vi kommer til å huske.

Takk, 298ronnyg
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Kjempe bra ! Så fornøyd ! God service og god mat. Anbefales. Veldig gode drinker og flott musikk i lokalet

Takk, Lisa F
Anmeldt 12. november 2018

Hei alle som har vært innom mine anmeldelser. Denne gangen skal jeg skrive om da jeg besøkte Jcob Aall for fjorten dager siden. Dette gjorde jeg sammen med en syrer, nå bosatt i Bergen. Vi hadde avtalt at vi skulle møtes til sen lunsj klokken 14.00 på dagen. Det var/ble et hyggelig besøk som "gav mersmak". I dag, mandag 12. november kl 15. skal jeg møte min datter til sen lunsj på Jacob Aall.

Takk, engelsenarne
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Jeg om min samboer var her og spiste lunsj en regnfull lørdag i byen . Vi spiste begge fiskesuppe. Den var veldig god. Mye fisk og blåskjell og godsaker oppi. Fikk varmt og godt brød til også . Servitørene var vennlige og stemningen god. Tommel opp !

Takk, 668hannev

Reisende som så på Jacob Aall Brasserie & Bar - Bergen, så også på

Har du vært i Jacob Aall Brasserie & Bar - Bergen? Del dine erfaringer!