“Elendig service på nyttårsaften ”

Jacob Aall Brasserie & Bar - Bergen
Bestill på internett
Vurdert som nr. 360 av 487 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: På toppen av Bergens flotteste kjøpesenter, Xhibition, omgitt av vakre Bergen ligger Jacob Aall Brasserie & Bar Bergen. Restauranten er perfekt for å kombinere shoppingen med en god lunsj. Store vindusflater lar deg nyte utsikten over Bergen mens dere koser dere med god mat og drikke. Ønsker du å nyte måltidet og Bergen til det fulle, har vi også en stor helårsåpen takterrasse. Her har vi egen utebar hvor du kan sitte i våre lounger og nyte god drikke i hyggelig selskap i behagelige omgivelser. Det er mye folk innom hele dagen, og vi har etter hvert etablert oss som et av Bergens største og mest populære utesteder. Vi har også en egen barnemeny for å mette små mager. Selskapslokaler: Vi har egne og flotte selskapslokaler som kan leies til møter, kurs, konferanser eller private selskaper. Dere vil disponere en egen takterrasse med utsikt til Fløyen. Lokalene har plass til ca 120 personer til mingling og 55 personer til à la carte-bespisning. Vi har lydanlegg, mikrofon og prosjektorer som kan leies til deres arrangement.
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Jeg hadde gledet meg til en rolig og avslappende kveld på Jacob Aall på nyttårsaften, men det ble alt annet enn det. Vi måtte bestille meny på forhånd, så vi bestilte hjort før jul, og trodde alt var i orden. Da vi kom dit, var det stappfullt av gjester med høyt støynivå og høy dunk dunk musikk. Vi måtte rope til hverandre for å høre hva vi sa. Servitøren kom og sa at vi måtte få kveite, for de var tom for hjort. Det skal ikke gå an, for vi hadde jo bestilt meny før jul, og det smaker ikke like godt med fisk når man er innstilt på kjøtt. Men vi godtok det, for vi visste ikke om noe annet sted det var åpent sent på nyttårsaften. Da servitøren kom med maten, var det forrett, og det hadde ikke jeg bestilt. Men min venninne sa at servitøren hadde sagt at det var forrett, hovedrett og dessert, og det er jo en del dyrere enn bare hovedrett, som jeg ville ha. Vi satt litt og ropte til hverandre om hva vi skulle gjøre i alt bråket som var der. Men det ville jo være litt synd å ikke få noen middag på nyttårsaften. Så vi spiste det vi fikk. Forretten med hummer var smakløs, det var hovedretten med kveite også. Desserten med sjokoladefondant og is var god. Vi betalte ikke med glede, og ga ikke tips. Og vi kommer ikke igjen.

Takk, monahelen2

Anmeldt 8. desember 2018

Det positive med dette stedet er at personalet er hyggelig og prøver å gjøre en god jobb. Maten er bra, men ellers svikter det mye.
Lokalene har meget dårlig akustikk og er støyende. Bordplasseringen var så trang at det ikke var mulig for alle å sitte med bordet. Omplassering måtte til, og dermed satt vi ikke som en gruppe. Mye rot med bestillinger, matservering, manglende organisering trekker kraftig ned.
Vår bedrift avholdt julebord her, og det var langt under forventet. Selv om vi ble noe kompensert så frister det ikke å komme tilbake, hverken med julebord eller i andre sammenheng.

Takk, RosslandR
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

12 stykker på lysfest. Bestilte 3 retters med diverse innhald.
Allt flott dandert og med gode smaker.
Spesielt hjort og Kveite fekk karakteren 5+
God service og fin stemning.
Anbefales på det varmeste

Takk, 261runes
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi var en større gruppe som hadde forhåndsbestilt lørdag 23.11.18 Kl 19.30.
Vi ble plassert i baren på langbord for å spise. Noen av oss fikk forrett etter 1 time og 3 kvarter, andre fikk ikke forrett.... Forlot baren etter ca 3 timer, hadde da fremdeles ikke fått dessert. En julemiddag vi kommer til å huske.

Takk, 298ronnyg
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Kjempe bra ! Så fornøyd ! God service og god mat. Anbefales. Veldig gode drinker og flott musikk i lokalet

Takk, Lisa F

Reisende som så på Jacob Aall Brasserie & Bar - Bergen, så også på

Har du vært i Jacob Aall Brasserie & Bar - Bergen? Del dine erfaringer!