“Ikke finn på å gå her”

Jacob Aall Brasserie & Bar - Bergen
Bestill på internett
Vurdert som nr. 360 av 487 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Beskrivelse: På toppen av Bergens flotteste kjøpesenter, Xhibition, omgitt av vakre Bergen ligger Jacob Aall Brasserie & Bar Bergen. Restauranten er perfekt for å kombinere shoppingen med en god lunsj. Store vindusflater lar deg nyte utsikten over Bergen mens dere koser dere med god mat og drikke. Ønsker du å nyte måltidet og Bergen til det fulle, har vi også en stor helårsåpen takterrasse. Her har vi egen utebar hvor du kan sitte i våre lounger og nyte god drikke i hyggelig selskap i behagelige omgivelser. Det er mye folk innom hele dagen, og vi har etter hvert etablert oss som et av Bergens største og mest populære utesteder. Vi har også en egen barnemeny for å mette små mager. Selskapslokaler: Vi har egne og flotte selskapslokaler som kan leies til møter, kurs, konferanser eller private selskaper. Dere vil disponere en egen takterrasse med utsikt til Fløyen. Lokalene har plass til ca 120 personer til mingling og 55 personer til à la carte-bespisning. Vi har lydanlegg, mikrofon og prosjektorer som kan leies til deres arrangement.
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Elendig service. Folk som jobber her har ikke hatt kursing i kundeservice, snakker verken norsk eller engelsk. Dette stedet er ikke verdt å besøke.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Line Marie W

Anmeldt 20. mai 2019 via mobile enheter

Veldig underbemannet på de travleste dagene. Bestill det du trenger. Det kan ta tid før du går en ny sjanse. Hyggelige, men travle, servitører.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, helt1
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Ikke mye koselig og service e det på ingen måte ,bare kaste maten på bordet liksom ,ikke et smil heller hyggelig tone liksom .virker ikke som de vil ha en gjest.det e iskaldt og vi sitter å fryser,ikke rart de ansatte går med ytterjakker på .frister ikke komme igjen .

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Dicte190502
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Min venninne og jeg skulle på Jacob Aall for det vi forventet skulle være en hyggelig innledning til det nye året.
En uke på forhånd hadde vi vært i kontakt med Jacob All og vi hadde valgt hjort til hovedrett.
Men da vi kom kunne de ikke servere oss hjort,men derimot fisk.Vi ble svært skuffet.
Vi fikk også nå vite,at vi var tvunget til å kjøpe både forrett,hovedrett og dessert.Noe vi heller ikke hadde blitt informert om.
Det ble spilt svært høy musikk med en forferdelig bass.Så det var umulig å føre en normal samtale.Min venninne og jeg måtte bokstavelig talt skrike til hverandre pga denne forferdelige musikken.Lokalene var utrivelige.

Takk, 861marianneg
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Jeg hadde gledet meg til en rolig og avslappende kveld på Jacob Aall på nyttårsaften, men det ble alt annet enn det. Vi måtte bestille meny på forhånd, så vi bestilte hjort før jul, og trodde alt var i orden. Da vi kom dit, var det stappfullt av gjester med høyt støynivå og høy dunk dunk musikk. Vi måtte rope til hverandre for å høre hva vi sa. Servitøren kom og sa at vi måtte få kveite, for de var tom for hjort. Det skal ikke gå an, for vi hadde jo bestilt meny før jul, og det smaker ikke like godt med fisk når man er innstilt på kjøtt. Men vi godtok det, for vi visste ikke om noe annet sted det var åpent sent på nyttårsaften. Da servitøren kom med maten, var det forrett, og det hadde ikke jeg bestilt. Men min venninne sa at servitøren hadde sagt at det var forrett, hovedrett og dessert, og det er jo en del dyrere enn bare hovedrett, som jeg ville ha. Vi satt litt og ropte til hverandre om hva vi skulle gjøre i alt bråket som var der. Men det ville jo være litt synd å ikke få noen middag på nyttårsaften. Så vi spiste det vi fikk. Forretten med hummer var smakløs, det var hovedretten med kveite også. Desserten med sjokoladefondant og is var god. Vi betalte ikke med glede, og ga ikke tips. Og vi kommer ikke igjen.

Takk, monahelen2

Reisende som så på Jacob Aall Brasserie & Bar - Bergen, så også på

Har du vært i Jacob Aall Brasserie & Bar - Bergen? Del dine erfaringer!