“Perfekt beliggenhet i hjertet av Bergen”

Jacob Aall Brasserie & Bar - Bergen
Bestill på internett
Vurdert som nr. 361 av 491 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: På toppen av Bergens flotteste kjøpesenter, Xhibition, omgitt av vakre Bergen ligger Jacob Aall Brasserie & Bar Bergen. Restauranten er perfekt for å kombinere shoppingen med en god lunsj. Store vindusflater lar deg nyte utsikten over Bergen mens dere koser dere med god mat og drikke. Ønsker du å nyte måltidet og Bergen til det fulle, har vi også en stor helårsåpen takterrasse. Her har vi egen utebar hvor du kan sitte i våre lounger og nyte god drikke i hyggelig selskap i behagelige omgivelser. Det er mye folk innom hele dagen, og vi har etter hvert etablert oss som et av Bergens største og mest populære utesteder. Vi har også en egen barnemeny for å mette små mager. Selskapslokaler: Vi har egne og flotte selskapslokaler som kan leies til møter, kurs, konferanser eller private selskaper. Dere vil disponere en egen takterrasse med utsikt til Fløyen. Lokalene har plass til ca 120 personer til mingling og 55 personer til à la carte-bespisning. Vi har lydanlegg, mikrofon og prosjektorer som kan leies til deres arrangement.
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Vi var to par som spiste lunsj. Ble tatt godt imot, og fikk raskt meny. Vi bestilte tre ulike lunsjretter, som Cøliaker var jeg spent på om de hadde glutenfritt brød. Det var ikke noe problem, og da var det mye å velge mellom. Gikk for omelett med bacon og brieost. Dette ble servert på liten glovarm stekepanne, og det var smakfullt. Alle var fornøyde da vi forlot restauranten.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 277arnee

Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Lite imponerende mat servert på papptalerkner. Det var dårlig lagt opp med matservering, da man måtte stå i kø lenge og det var også tom form mat til de siste som kom.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Jenny R
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Først venta vi 15 min på menyen. Så venta vi enda lenger på drikke, som var bestilt. Vi bestilte hamburger og lam. Ba om vatn, men fekk ingenting. Når maten kom (rundt ein time etter at vi kom), var det veldig lite mat og langt mindre enn vi trengte for å bli mett. Ba om ekstra drikke, men fekk aldri det vi ba om. Alt i alt: særs skuffande.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, emilandr_e
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Elendig service. Folk som jobber her har ikke hatt kursing i kundeservice, snakker verken norsk eller engelsk. Dette stedet er ikke verdt å besøke.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Line Marie W
Anmeldt 20. mai 2019 via mobile enheter

Veldig underbemannet på de travleste dagene. Bestill det du trenger. Det kan ta tid før du går en ny sjanse. Hyggelige, men travle, servitører.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, helt1

Reisende som så på Jacob Aall Brasserie & Bar - Bergen, så også på

Har du vært i Jacob Aall Brasserie & Bar - Bergen? Del dine erfaringer!