“Lite variasjon”
Anmeldelse av Sushi Namnam Horisont

Sushi Namnam Horisont
Vurdert som nr. 412 av 469 Restauranter i Bergen
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Grei pris på buffet, men for lite variasjon, bare 5 forskjellige, ingen sashimi eller nigiri, bare maki.

Hadde vært fint med flere typer

Takk, tlilhng

Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Har vært kunde her i mange år . Også før de skiftet navn til Sushi Namnam.
Det siste året har det vært dårligere og dårligere utvalg og kvalitet .
Vi kunne velge mellom to typer buffe . 199 og 299. Det som skilte billigste og dyreste var blant annet at de hadde lagt ett lag med kremost på det dyreste .
Der var ingen brune fat, ingen lilla og totalt så vi 3 svarte ( dyreste ) på buffeten i den tiden vi var der . Ingen Nigiri-
Vi var eneste kundene i restauranten . Da vi skulle gå spurte jeg om det ikke burde være nigiri og mer variert på buffet . Da fikk jeg til tilsvar at vi kunne bestillt fra menyen det vi ønsket inkludert i prisen . Vi har vært her over 20 ganger før og aldri blitt informert om dette . Da vi kom ble vi spurt om vi ville spise fra båndet . Vi fikk ikke tildelt noe informasjon eller meny . Dette var overhodet ikke verdt det og jeg kommer ikke til å ta med verken familie eller forretningsforbindelse hit mer...

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Miss-Solberg
Anmeldt 23. desember 2020

Meget dårlig mat. Helt overrasket. Tannløst, smakløst og ikke i nærheten av de andre sushi restaurantene i Bergen. Aldri mer dit.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Resort444629
Anmeldt 19. november 2020

Jeg har vært en trofast takeaway-kunde hos Sushi Namnam (Danmarksplass og Horisont) i et par år. Til nå har jeg utelukkende vært kjempefornøyd.

Men denne gangen skulle vi altså prøve "Spis så mye du vil". Det finnes to kategorier. Den billigste (199) slo vi fort fra oss, fordi det i realiteten bare ga muligheter for 2 forskjellige typer maki som liknet svært mye på hverandre.

Det var få folk i restauranten og lite mat på båndet. Til vår store glede fikk vi vite at den dyreste "spis så mye du vil"-varianten (299) innebar at vi kunne bestille visse retter fra menyen. Så langt var jo alt bare positivt. MEN. Problemet er at de fleste rettene i menyen består av 6-8 biter. Det var ikke mulig å bestille mindre porsjoner enn dette. Vi fikk også klar melding om at vi var nødt til å spise opp alt før vi fikk lov til å bestille mer. Det var altså ikke tillatt å bestille flere retter enn det man greide å spise helt opp. Dersom det ble liggende biter igjen, måtte vi betale 5 kroner per bit!

Disse merkverdige reglene, formidlet på det vi opplevde som en streng og humørløs måte, gjorde det vanskelig for oss å planlegge måltidet, og de fungerte også som en skikkelig gledesdreper. Trøsten ble at vi i hvert fall fikk et engasjerende samtaleemne gjennom hele restaurantbesøket.

Forøvrig kan det være på sin plass å poengtere "Spis så mye du vil" kanskje er det aller minst passende navnet på et konsept som dette. Selv skulle vi ønske vi hadde bestilt på vanlig måte fra menyen i stedet, nettopp fordi vi da hadde kunnet spise akkurat så mye som vi selv ville. Det er jo også dét som er litt av gleden ved å spise på restaurant.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Kremtopp
Anmeldt 26. januar 2020

Hyggelig betjening, små forbedringer i lokalet og ikke minst er maten på blitt bedre og bedre i det siste.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, helt1

Reisende som så på Sushi Namnam Horisont, så også på

Har du vært i Sushi Namnam Horisont? Del dine erfaringer!