“Fantatstisk mat og flotte lokaler”
Anmeldelse av Bjerck Restaurant & Bar

Bjerck Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 42 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 24. november 2018

Gratulerer til Bjerck & co med et fantastisk konsept! I går smakte jeg forretene gin-gravet reinsdyr og oksetartar. Begge var fantastisk gode, men reinsdyret var i en klasse for seg selv. Helt utsøkt! Hovedretten stekt kyllingbryst var fest i munnen. Orket dessverre ikke dessert, men jeg er sikker på at det hadde vært toppers, det også.

Ellers god service og kjempeflotte lokaler! Stilig innredet, med en av byens beste beliggenheter. Restauranten er nå helt nyåpnet, så at servitørene ikke har helt stålkontroll enda, anser jeg som naturlig, og jeg ble ikke plaget av det - dette er noe som vil gå seg til.

Anbefales virkelig, og jeg gleder meg allerede til mitt neste besøk.

Takk, Anette G

196200 av 291 anmeldelser

Anmeldt 2 dager siden via mobile enheter

Dato for besøk: januar 2023
Anmeldt 9. oktober 2022

Anmeldt 16. september 2022 via mobile enheter

Anmeldt 12. september 2022 via mobile enheter

Reisende som så på Bjerck Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bjerck Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!