“Anbefaler på det varmeste ”
Anmeldelse av Bjerck Restaurant & Bar

Bjerck Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 61 av 512 Restauranter i Bergen
Prisklasse: kr 100 - kr 300
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Spiste middag og dessert. Nydelig mat og utmerket service. Restauranten har en av Bergens beste beliggenheten og mat og service står absolutt i stil.

1  Takk, Ingerid S

Anmeldt 24. november 2018

Gratulerer til Bjerck & co med et fantastisk konsept! I går smakte jeg forretene gin-gravet reinsdyr og oksetartar. Begge var fantastisk gode, men reinsdyret var i en klasse for seg selv. Helt utsøkt! Hovedretten stekt kyllingbryst var fest i munnen. Orket dessverre ikke dessert, men jeg er sikker på at det hadde vært toppers, det også.

Ellers god service og kjempeflotte lokaler! Stilig innredet, med en av byens beste beliggenheter. Restauranten er nå helt nyåpnet, så at servitørene ikke har helt stålkontroll enda, anser jeg som naturlig, og jeg ble ikke plaget av det - dette er noe som vil gå seg til.

Anbefales virkelig, og jeg gleder meg allerede til mitt neste besøk.

Takk, Anette G

• Atmosfære
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2024

Reisende som så på Bjerck Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bjerck Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!