“Veldig god bursdagsmiddag”

Vurdert som nr. 51 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Nyåpnet restaurant med godt utvalg av mat! Jeg hadde reinsdyr til forrett som smakte nydelig men var litt liten i porsjonsstørrelse. Til hovedrett hadde jeg hvitvinsdampede blåskjell som var fantastisk! Her serverte de pommes frites med som var fint for å bli litt mett.

Til dessert spiste vi sjokolade, sjokolade, sjokolade som var veldig god.

Litt tynt vinutvalg noe som sikkert er kun fordi de er nyåpnet.

Kommer garantert igjen!

1  Takk, johanp663

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Spiste middag og dessert. Nydelig mat og utmerket service. Restauranten har en av Bergens beste beliggenheten og mat og service står absolutt i stil.

1  Takk, Ingerid S
Anmeldt 24. november 2018

Gratulerer til Bjerck & co med et fantastisk konsept! I går smakte jeg forretene gin-gravet reinsdyr og oksetartar. Begge var fantastisk gode, men reinsdyret var i en klasse for seg selv. Helt utsøkt! Hovedretten stekt kyllingbryst var fest i munnen. Orket dessverre ikke dessert, men jeg er sikker på at det hadde vært toppers, det også.

Ellers god service og kjempeflotte lokaler! Stilig innredet, med en av byens beste beliggenheter. Restauranten er nå helt nyåpnet, så at servitørene ikke har helt stålkontroll enda, anser jeg som naturlig, og jeg ble ikke plaget av det - dette er noe som vil gå seg til.

Anbefales virkelig, og jeg gleder meg allerede til mitt neste besøk.

Takk, Anette G
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Anmeldt 24. mai 2021

Dato for besøk: mai 2021

Reisende som så på Bjerck Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bjerck Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!