“Julebord”

Vurdert som nr. 42 av 474 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

En travel fredag kveld på dette nyåpnete stedet, eller Lidohjørnet i folkemunnet. Moderne og smakfullt innredet lokalet med nydelig utsikt over fisketorget.
Gin-gravet reinstyr til forrett servert med en litt syrlig creme, hakket sjalottløk og en type Melbatoast,ville jeg kanskje kalle det. Fyldig og god på smak, fin sammensetning av konsistenser.
Pinnekjøtt med tradisjonelt tilbehør. Pinnekjøtt var passe salt og mørt. Kolrabistappen fin i konsistens med små biter i. Kunne vært litt mer krydret etter min smak. Ti dessert riskrem med softis. Riskremen litt for al-dente for min smak men god i smaken og gode bær på toppen.
Servicepersonalet var veldig hyggelig, kjekke unge servitører. Litt uprofesjonell service til tider men ingenting stort å klage på.
Stedet har ellers en god og balansert meny, noe for enhver og til hyggelige priser. Kommer tilbake.

Takk, Mavros41

191195 av 290 anmeldelser

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Bjerck åpningshelgen, og var rett og slett imponert. Nydelig sjøkreps til forrett, himmelsk fisk til hovedrett og is til dessert. Litt ventetid på maten, men det tenker jeg er helt naturlig nå før rutiner har fått gått seg til. Vi kommer definitiv tilbake!

Takk, smaasild
Anmeldt 26. november 2018

Jeg anbefaler virkelig dette stedet med både billig og god mat med god service. Fantastisk atmosfære og byens beste utsikt uten tvil. Dette må virkelig testes ut

Takk, Karoline R
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Nyåpnet restaurant med godt utvalg av mat! Jeg hadde reinsdyr til forrett som smakte nydelig men var litt liten i porsjonsstørrelse. Til hovedrett hadde jeg hvitvinsdampede blåskjell som var fantastisk! Her serverte de pommes frites med som var fint for å bli litt mett.

Til dessert spiste vi sjokolade, sjokolade, sjokolade som var veldig god.

Litt tynt vinutvalg noe som sikkert er kun fordi de er nyåpnet.

Kommer garantert igjen!

1  Takk, johanp663
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Spiste middag og dessert. Nydelig mat og utmerket service. Restauranten har en av Bergens beste beliggenheten og mat og service står absolutt i stil.

1  Takk, Ingerid S

Reisende som så på Bjerck Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bjerck Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!