“Brunch”

Vurdert som nr. 42 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

God mat og service. Beliggenheten på denne nye restauranten er ypperlig med flott utsikt over Bryggen, Torget og Fløyen. Hyggelig interiør og fine farget.

Takk, NinaT816

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Perfekt kveite og deilig biff. Bra vin, bra service og en jevnt over god atmosfære. Kan absolutt anbefales. Her kommer jeg tilbake.

Takk, Sindre S
Anmeldt 18. januar 2019

Vi hadde en utrolig fin kveld, familien var ute sammen og alle spiste forskjellig og alle var like fornøyd! Ble godt tatt i mot og det var kjekt å se at restauranten var full i en ellers stille januar mnd. Må trekke litt, da de glemte desserten, men ble godtgjort med gratis kaffe.

Takk, Eva B
Anmeldt 15. januar 2019

Jobbmiddag med internasjonalt klientell klokken 19 en mandag. Hyggelig betjening, god mat, spesielt Prinsefisk, bra vintips. Mye gjester og god stemning, svært bra utsikt over bryggen og fjellsiden. Anbefales.

Takk, runej218
Anmeldt 14. januar 2019

Vi ankom sent lørdag og en del retter var utsolgt. Men fisken var god og betjeningen hyggelig. Vi kommer gjerne igjen.

1  Takk, Bergenser2014

Reisende som så på Bjerck Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bjerck Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!