“Veldig god restaurant med fin utsikt”
Anmeldelse av Bjerck Restaurant & Bar

Bjerck Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 42 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 7. februar 2019

Spiste kyllingbryst som var en veldig god og raus rett. Ba om en annen saus og det var ikke noe problem. Har tidligere spist hamburgeren som også er veldig god og betesalat med chevre er en veldig god forrett. Oppmerksomme kelnere og maten kom når den skulle. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Marianne72768

Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Vi var en gjeng fra TILBORDS som etter anbefaling valgte å tilbringe kvelden her.
Vi må trekke frem Mari vår servitør som gjorde denne kvelden helt Max.
For et talent innen service. Wow..
Nydelig mat og gode drinker.
Kommer definitivt tilbake.

Ps: utrolig flott utsikt mot fisketorget, lågen og Fløien.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, MeretheM31
Anmeldt 4. februar 2019

Sentral beliggenhet ,god utsikt til Bergens torg,ble godt mottatt,av hyggelig
Betjening .Fikk øyeblikkelig servering av drikke og servering av måltid i løpet av
20 mi

Takk, 620harald
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

God mat og service. Beliggenheten på denne nye restauranten er ypperlig med flott utsikt over Bryggen, Torget og Fløyen. Hyggelig interiør og fine farget.

Takk, NinaT816
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Perfekt kveite og deilig biff. Bra vin, bra service og en jevnt over god atmosfære. Kan absolutt anbefales. Her kommer jeg tilbake.

Takk, Sindre S

Reisende som så på Bjerck Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bjerck Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!