“Flott utsikt over Vågen”
Anmeldelse av Bjerck Restaurant & Bar

Bjerck Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 70 av 461 Restauranter i Bergen
Anmeldt 31. mars 2019 via mobile enheter

Vi hadde bord med fin utsikt mot vågen. God lunsj og middagsmeny. Vi var et følge på fire og valgte blåskjell og fish&chips og fikk store gode porsjoner med litt varierende kvalitet på fiskestykkene.
Alt i alt et godt hverdagsmåltid.

Takk, Trine G

Anmeldt 31. mars 2019 via mobile enheter

Vi hadde ikke bestilt bord men var veldig heldig å fikk en plass i lørdags kaoset.

Vi synst det var litt lite utvalg mellom middager og sånt.. så vi fikk for burgeren, vi var veldig spent!
Den var helt ok- litt tørr, men var god smak.

Så vi var sånn passe fornøyd med maten.

Takk, MarieHauk
Anmeldt 31. mars 2019 via mobile enheter

5 voksne feiret bursdag. Vi ble henvist til baren hvor vi kunne bestille drikke mens vi ventet på at bordet ble klargjort noe som var hyggelig. Etter kort tid fikk vi et hyggelig bord inne i restauranten med flott utsikt over Fisketorget. Vi valgte å bestille hovedrett og dessert, og hadde blomkål med hollandaise, burger, entrecôte og fiskesuppe, med ulike fries-typer, og kokos-pannacotta til dessert.
Veldig god mat, men noe treg servering hvor det kunne virke som om deler av bestillingen ble glemt. Dette la absolutt ingen demper på kvelden, og vår fantastiske servitør Thorstein fra Måløy visste knapt hva godt han kunne gjøre for oss. Han sjarmerte oss i senk med sin fantastiske væremåte, smil og morsomme kommentarer. Vi kommer garantert tilbake og håper å se Thorstein igjen da også.

Takk, Iselinhgj
Anmeldt 27. mars 2019 via mobile enheter

Med noen ukers mellomrom har jeg spist lunsj på restauranten. Utsikten er fin og første gang var jeg veldig fornøyd med service og mat. Ble denne gang vist til bord inne i lokalet selv om det var mange ledige ved vinduet. På forespørsel fikk vi byttet. Bestilte samme lunsjbrett som som sist, men denne gang var salat og omelett fryktelig salt. Smoothie var god, men halvfullt glass. Med andre ord svært ulike opplevelser etter to besøk.

Takk, TorillNorway
Anmeldt 22. mars 2019 via mobile enheter

En flott restaurant, lett tilgjengelig, andre etasje på Harbitzhjøtnet. Utsikt til torget og Vågsallmenningen og et yrende liv.
Maten var god og veldig hyggelig betjening, servicen var svært god. Vi hadde ginmarinert reinsdyr og oksetartar til forrett, og Carbonara og prinsefisk til hovedrett.

Det som trekker ned er bordplasseringen i restauranten, synsinntrykket blir rotete. Det ser på en måte ut som bordene er tilfeldig plassert.

1  Takk, Eddie_S57

Reisende som så på Bjerck Restaurant & Bar, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Bjerck Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!