“Kjempegod mat og drikke! Veldig”
Anmeldelse av Bjerck Restaurant & Bar

Bjerck Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 48 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat og drikke! Veldig god service. Hyggelig lokale. Hadde bestilt bord på forhånd og vi fikk fantastisk vindusutsikt ut mot bryggen. Godt vegetarutvalg. Anbefales sterkt!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 823anem

1923 av 253 anmeldelser

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en hyggelig opplevelse på Bjerck tidligere Lido. Veldig fint lokale mange hyggelige bord ved vinduet med fin utsikt til Bryggen. Hyggelig og fin service av betjeningen. Maten var delikat og smakte fortreffelig. Så dertte stedet vil vi besøke igjen og kan bare gi vår beste anbefaling. Hilsen tre gode venniner som alle var fornøyd

Dato for besøk: august 2020
Takk, 186hennya
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hadde en hyggelig lunsjdate på Bjerck. Gikk tilfeldig forbi og syntes det så hyggelig ut.

Ble møtt med veldig hyggelige servitører og en god atmosfære i restauranten.

Bestilte brunsj tallerken og hipster fries, begge deler kan anbefales på det sterkeste! Akkurat passe mat til lunsj, samt gode og varierte smaker. Omeletten med cheddar var helt insane! Dette skal vi prøve å lage hjemme :-)

Kommer gjerne tilbake, kanskje for middag neste gang! Anbefales veldig!!

1  Takk, kgressberg
Anmeldt 2. august 2020

Besøkte dette stedet sammen med min samboer. Positivt overrasket. fantastisk beliggenhet og en meget serviceminded servitør. Litt dyrt men alt smakte fortreffelig

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Otto L
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

God mat og fine lokaler. Kyllingsalaten var veldig god. Oppmerksom og imøtekommende personale. Litt hektisk rundt rushtiden (lunsj), men verdt pengene. Veldig sentral beliggenhet!

2  Takk, cavi130

Reisende som så på Bjerck Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bjerck Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!