“Bjerck er den restauranten i Bergen med best utsikt”
Anmeldelse av Bjerck Restaurant & Bar

Bjerck Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 42 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 29. juli 2021

Vi spiste lunsj, og maten og vinen var førsteklasses. I tillegg var servicen fantastisk bra. Vi var så heldige å få et vindusbord med utsikt til Bryggen. Dette er restauranten med byens beste utsikt.

1  Takk, Per G

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

God mat og fin beliggenhet på restauranten. Vi spiste kveite, prinsefisk og burger. Kveiten var god, men ikke noe wow-opplevelse. Kanskje det manglet noe grønnsaker som kunne friske det opp? Burgeren var som forventet, saftig og god. Insane gode fries ifølge tenåringen, men litt for mye røyksmak på baconet. Prinsefisken var god og tenåringen som spiste den, liker vanligvis ikke torsk, men spiste opp alt og elsket det. Vi tok softis til dessert iblandet bringebærsorbet med tre strøssel/sauser som kunne mikse som vi selv ville. Det var kjempegodt, men veldig kaldt! Rabarbaradessert med mascarpone og hvit sjokolade var også en god dessert. Men litt for syrlig rabarbara. Vi drakk også hvitvin til maten og den var god når den ble kjølet ned i en kjøler vi fikk flasken i.

Takk, 584cathrinez
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat i hyggelige lokaler.
Servitørene var hyggelige og meget kompetente på både mat og vin.
Sommerens 3 retter med vinpakke var perfekt sammensatt til en svært bra pris. Kommer absolutt tilbake hit neste gang vi er i Bergen.
Det perfekte stedet om man vil ha det lille ekstra.
Uten tvil en av Bergens beste restauranter.

Takk, larsmariusn2016
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk fra start til slutt. Veldig hyggelig og effektivt personale. Nydelig mat. Beste bordet. Smitteverntiltak på alvor.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, OysteinTravel
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, serviett av verdens beste servitør Marie. Vi valgte tre retters med vin pakke og absolutt alt innfridde! Med en servitør som virkelig brydde seg, ble kvelden fullkommen

Dato for besøk: mai 2021
Takk, evan144

Reisende som så på Bjerck Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bjerck Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!