Suveren

Kjempehyggelig personale, kjempegøy rom! Fleksible på korttidsbestilling, stilte opp personale... les mer

Anmeldt 20. oktober 2022
361odat
Fantastisk kjekt

Veldig hyggelig personell som tok oss godt i mot. Vi var en gjeng på 11 stk og hadde tre rom, alle... les mer

Anmeldt 12. oktober 2022
O9101NUsarab
Stryn, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Vi var en voksen gruppe på 3, som valgte Akershus-spillet. Bra laget, med lydeffekter og spennende rom. Man kjenner helt klart adrenalinet på slutten, når klokken tikker og tyskerne står på døren. Kjempekult!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, SarahBergen
Anmeldt 6. januar 2019

Veldig vellaget og gjennomført spill/bane (Akershus festning)! Vi var 2 stk og hadde det kjempe kjekt! Anbefales!

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Tomas M
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Jeg har spilt både Norges Bank og Akershus Festning, og jeg må si at jeg var mektig imponert! Rommene var spennende og relativt vanskelige, alt man vil ha fra ett Escape room!

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Marte C
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Vi valgte «bankran» rommet.
Her er det visst bare 40% som klarer gåtene/«fullfører».
Vi opplevde to tekniske feil som førte til et noe lettere løp, men ellers gode gåter.

«Ut fra Akershus festning» skal visst være noe vanskeligere ifølge verten.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 805cab
Katriina P, Manager på Escape Hunt Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2019

Thank you for the feedback! The Central Bank Robbery is indeed a little bit easier in comparison to our Escape from Akershus Fortress-room, making it especially suitable among others, for example, first-time players and families.

I am very sorry to hear about the technical difficulties you experienced during your game. We really appreciate your input and always thrive to fix these problems and ensure the best possible experience for every player. If you would like, please email more details of your experience to bergen.manager@escapehunt.com to help us get better.

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk rom, vi ble helt oppslukt av historien. Vi prøver både banken og fengselrommet, begge var av ekstremt høy standard både teknisk og historie fortellende. Vi anbefaler absolutt dette for alle som leter etter en god, eventyrlystne tid.

1  Takk, ElFilipo
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original