Anbefales

Artig og spennende opplevelse med mye tenking og grubling. Kjempekoslig gutt som tok imot oss... les mer

Anmeldt 2 dager siden
bj_rnl361
Skjåk, Norge
Ekstremt bra

Gode rom og ga en ekte følelse. Veldig hyggelige ansatte. Godt laget og måten man fant hint på var... les mer

Anmeldt 26. mars 2023
Daniel G

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Innbruddet i Norges Bank, 3 personer.

+ Hyggelige ansatte og fine lokaler
med mulighet til å låse inn
verdisaker.

- Har man vært på Escape Room i
Bergen/Norge før, så er det ikke
noe som skiller seg ut i forhold
til konkurrentenes tilbud.

- Rommet manglet en ledetråd. Når man
betaler nesten 400kr så forventer
man at ting er på stell. Kom oss ut
innenfor tidsgrensen, men et klart
irritasjonsmoment.

Takk, Richardbhl
Katriina P, Manager på Escape Hunt Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Thank you for the feedback!

I am very sorry to hear about the difficulties you experienced during your game. We really appreciate your input and always thrive to fix these problems and ensure the best possible experience for every player. If you would like, please email more details of your experience and things that could have been improved to bergen.manager@escapehunt.com to help us get better.

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Her får du testet logikk og samarbeid under tidspress. Vi var på Flukten fra Akershus festning og kom ut på 47 min. Kjempe gøy. Anbefales.

Takk, 299runeg
Katriina P, Manager på Escape Hunt Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Thank you for the lovely review! :) Well done escaping in only 47 minutes!

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Vi var en voksen gruppe på 3, som valgte Akershus-spillet. Bra laget, med lydeffekter og spennende rom. Man kjenner helt klart adrenalinet på slutten, når klokken tikker og tyskerne står på døren. Kjempekult!

Takk, SarahBergen
Anmeldt 6. januar 2019

Veldig vellaget og gjennomført spill/bane (Akershus festning)! Vi var 2 stk og hadde det kjempe kjekt! Anbefales!

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Tomas M
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Jeg har spilt både Norges Bank og Akershus Festning, og jeg må si at jeg var mektig imponert! Rommene var spennende og relativt vanskelige, alt man vil ha fra ett Escape room!

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Marte C