“Hyggelig”
Anmeldelse av Såpas

Vurdert som nr. 220 av 490 Restauranter i Bergen
Anmeldt 8. september 2019

Vi stanset her på Såpas, tok ett glass vin. Hyggelig plass, kule lokaler. Stille og rolig, perfekt bakgrunns musikk. Vi kunne prate og hygge oss. Neste gang vil vi gjerne spise her. Maten som ble servert så fristende ut.

Dato for besøk: september 2019
Takk, mallamareno50
BenedictePedersen, Eier på Såpas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Hei hei mallamareno50,

Tusen takk for hyggelig anmeldelse.
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding fra ditt besøk.

Ønsker deg og dine hjertelig velkommen tilbake for både mat og drikke. :-)

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Vi tok en tur innom for en drink, og bestilte en Perfect Manhattan og en Old Cuban. Stille, nesten ikke folk. Etter 25 minutter kom drinkene, som langt fra bar særlig preg av en ambisiøs bartender.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 220kjells

Hei 220kjells,

Først og fremst, takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding fra ditt besøk.

Det er svært beklagelig at ditt besøk ikke svarte til forventningene. Vi tar til oss dine kommentarer på veien til å bli enda bedre og håper på å se deg igjen ved en senere anledning, slik at vi forhåpentligvis kan gi deg en bedre totalopplevelse.

Benedicte pedersen

Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Vi gikk her og tok noen drinker etter middag. Stort utvalg av drinker, og de laget det vi ville ha selv om det ikke var på menyen. Fint sted, behagelig og greit lydnivå sånn at vi kunne sitte og snakke. Her skal jeg innom flere ganger.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Cathrine2015
BenedictePedersen, Eier på Såpas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2019

Heisann Cathrine,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Veldig hyggelig å lese at du likte drinkene og stedet.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. :-)

Anmeldt 20. mars 2019 via mobile enheter

Skulle avslutte kvelden med god drikke med venner. Bestilte en Aperol -fikk masse is, noen dråper med Aperol, litt doven prosecco og plenty med Sprite brus. Dårligste Aperolen jeg har drukket ever! Dette til 120kr!
Andre kjøpte vin på glass, de fikk bare en liten skvett rødvin i glasset.
Finn heller en annen bar

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, 662wencheh
Anmeldt 28. februar 2019 via mobile enheter

Ikke en gourmetrestaurant akkurat, men mulig å få en burger og litt tapas. Hyggelig sted. Behagelig musikk.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, SveinTheTraveller

Hei hei Svein,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding fra ditt besøk, det setter vi stor pris på!
Kjekt å se at du likte stedet.

Vi håper vi ser deg igjen ved en senere anledning. :-)

Såpas

Reisende som så på Såpas, så også på

Har du vært i Såpas? Del dine erfaringer!