“Fantastisk BURGER & service <3”
Anmeldelse av Holy Cow

Holy Cow
Vurdert som nr. 18 av 36 Smått og godt i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Skikkelig. Saftig. Lite er så tilfredsstillende som en saftig, smakfull burger. Nå presenterer Holy Cow et nytt konsept i Bergen: Gourmetburger til folket - uten at det koster skjorten. På selveste Torgallmenningen kan du sette tennene i et utall digge burgere, fra evige klassikere til småfrekke varianter med parmesan, trøffelaioli eller roquefort. Hjertet i en himmelsk burger er gode råvarer, og vi bruker kun ingredienser fra øverste hylle (bl.a. fra Ostegården, som nylig vant oste-VM). Vil du spise hos oss? Ned trappen finner du et koselig sitteområde - og et voksent drikkeutvalg. Passer det bedre med takeaway? Bruk Holy Cow-appen - eller få maten levert av Foodora. God appetitt!
Anmeldt 14. januar 2019

Helt utrolig opplevelse, bestilte drikke og mat via appen og vipps der stod servitøren med drikken vår etter bare 1-2 min. Burgeren var FANTASTISK GOD. Gleder oss til å besøke denne plassen igjen!!

1  Takk, HanneEF3

Anmeldt 14. januar 2019

Dette må være Bergens beste burger! Du bestiller ved å bruke en app og betaler samtidig via appen. Her får betjeningen virkelig yte service, Drikken kom ca. 1-2 minutter etter at vi hadde bestilt, selv om restauranten var smekke full.
Har spist på Holy Cow 2 ganger nå og reiser mer enn gjerne til Bergen igjen for å spise burger! Vi synes dette er fantastisk både meg og min samboer og mine venner som var med første gang!

1  Takk, Asle A
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Når vi kom inn blei vi vist ned, men det var ingenting ledig, så vi enten oppe lokalet. Litt dårlig at betjeningen ikke hadde oversikt over ledige plasser. Pluss at en kan bestille via appen, men stort minus at det ikke er mulig å få vanlig springvann og må betale kr 36 for en flaske med Imsdal.
Positivt at vi fikk vite når ordren skulle være ferdig, selv om dette viste seg å ikke stemme, drikken kom først etter 25 min, og maten rett etter.
Hamburgeren var god, skuffet over at vi hadde betalt 20 kr ekstra for guacemole på hamburger som vi sleit med å finne igjen på burgeren. Med den største skuffelsen var søtpotet friesen, som både var ekstrem tynn og kan med det beste kalles lunken når vi fikk den.
Kommer nok ikke til å komme tilbake i hasten.

2  Takk, 454anjas
Anmeldt 7. januar 2019

Endelig et sted med kvalitetsburgere. Saftige, balanserte og spennende smaker, og perfekt stekte fries. Trøffel, blue chees, grillet paprika, bravasaus, vegetar, vegan m.m, her må vel være noe for alle tenker jeg.. Merker meg spesielt salatwrappen i stedet for brød, som jeg tror er nytt i denne byen. Alt i alt superdigg mat, med i tillegg spesielt utvalgte øltyper til hver burger. Dedikert personale og god stemning.

Takk, MargunSande
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Dette må være det mest ukoseligste restaurantlokale i hele Bergen . Rett og slett utriveligt å spise der . Burgerne er heller ikke noe å skryte av og når betjeningen kommer bærene gjennom lokale med en svær pose med frosne pommes frites skjønner du at maten ikke er hjemmelaget . Aldri mer !

1  Takk, Christine H

Reisende som så på Holy Cow, så også på

Har du vært i Holy Cow? Del dine erfaringer!