“Greit nok”
Anmeldelse av Holy Cow

Holy Cow
Vurdert som nr. 18 av 36 Smått og godt i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Skikkelig. Saftig. Lite er så tilfredsstillende som en saftig, smakfull burger. Nå presenterer Holy Cow et nytt konsept i Bergen: Gourmetburger til folket - uten at det koster skjorten. På selveste Torgallmenningen kan du sette tennene i et utall digge burgere, fra evige klassikere til småfrekke varianter med parmesan, trøffelaioli eller roquefort. Hjertet i en himmelsk burger er gode råvarer, og vi bruker kun ingredienser fra øverste hylle (bl.a. fra Ostegården, som nylig vant oste-VM). Vil du spise hos oss? Ned trappen finner du et koselig sitteområde - og et voksent drikkeutvalg. Passer det bedre med takeaway? Bruk Holy Cow-appen - eller få maten levert av Foodora. God appetitt!
Anmeldt 31. januar 2019

Vi var fem personer og satt på et ganske så lite bord med andre bord tett inntil. Mye støy i lokalet så vanskelig å føre en samtale. Forventet mer restaurantfeeling, men dette er ikke helt det. Å bestille via appen gikk greit og drikken kom fort. Maten vi fikk var god, men hamburgerne var veldig små og jeg som er småspist spiste både hamburger og fries uten problemer. Så hvis du er sulten så bestill dobbelburger. Mine fries var veldig ujevnt stekt. noen var veldig lyse og ikke krønsj og andre var som de skulle. Jeg var mest skuffet over desserten, hadde gledet meg til Churros, men disse var virkelig ikke gode og er det meningen at sjokoladen på siden er steinhard og så vidt kan spises med skje? jeg trodde churrosen skulle dyppes nedi sjokoladen.
Alt i alt helt greit, men høydepunktet var god hamburger og en kelner som skjønte at en av oss hadde bursdag og kom med gratis is, veldig hyggelig:-)

Takk, Marianne72768

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Vi var fire stk som bestilte via appen deres. To av oss fikk ikke det vi bestilte som ekstra valg på burger. (Bacon, ost og syltet rødløk.) servitør trodde ikke på oss da vi sa at vi hadde krysset av.

Var stappfullt i lokalet, med alt for tette sitteplasser.

Burgeren var lite imponerende med lite interessante smaker.

1  Takk, Rainer1990
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Meget digge burgere som det er lite å utsette på. Hvis du er litt over gjennomsnittet sulten bør du vurdere dobbel burger, da de ikke er verdens største. Reaper-dressingen er et must om man ikke er en sensitiv pingle. Friesene er magiske.
Noen syns sikkert at det å bestille mat i en app er helt forferdelig. Vi syns det fungerte helt ypperlig. Ingen barkø eller stress med å dele opp regningen. Effektivt!
Mer øl på tapp og det hadde blitt full pott.
På tide at Bergen fikk et skikkelig alternativ til fastfoodburgere!
Kommer tilbake!

1  Takk, Ponnii
Anmeldt 14. januar 2019

Helt utrolig opplevelse, bestilte drikke og mat via appen og vipps der stod servitøren med drikken vår etter bare 1-2 min. Burgeren var FANTASTISK GOD. Gleder oss til å besøke denne plassen igjen!!

1  Takk, HanneEF3
Anmeldt 14. januar 2019

Dette må være Bergens beste burger! Du bestiller ved å bruke en app og betaler samtidig via appen. Her får betjeningen virkelig yte service, Drikken kom ca. 1-2 minutter etter at vi hadde bestilt, selv om restauranten var smekke full.
Har spist på Holy Cow 2 ganger nå og reiser mer enn gjerne til Bergen igjen for å spise burger! Vi synes dette er fantastisk både meg og min samboer og mine venner som var med første gang!

1  Takk, Asle A

Reisende som så på Holy Cow, så også på

Har du vært i Holy Cow? Del dine erfaringer!