“Skuffende besøk”
Anmeldelse av Holy Cow

Holy Cow
Bestill på internett
Vurdert som nr. 195 av 469 Restauranter i Bergen
Beskrivelse: Skikkelig. Saftig. Lite er så tilfredsstillende som en saftig, smakfull burger. Nå presenterer Holy Cow et nytt konsept i Bergen: Gourmetburger til folket - uten at det koster skjorten. På selveste Torgallmenningen kan du sette tennene i et utall digge burgere, fra evige klassikere til småfrekke varianter med parmesan, trøffelaioli eller roquefort. Hjertet i en himmelsk burger er gode råvarer, og vi bruker kun ingredienser fra øverste hylle (bl.a. fra Ostegården, som nylig vant oste-VM). Vil du spise hos oss? Ned trappen finner du et koselig sitteområde - og et voksent drikkeutvalg. Passer det bedre med takeaway? Bruk Holy Cow-appen - eller få maten levert av Foodora. God appetitt!
Anmeldt 13. mars 2019 via mobile enheter

Vi bestilte via appen og det tok utrolig lang tid å få maten. Vi bestilte pommes fries og churros med softis. Pommes fries var tørre - fries fra burger king er langt bedre. Vi hadde store forventninger til Churros, men de var også veldig tørre. Det eneste vi likte var softisen.

Takk, JLu94

Anmeldt 11. mars 2019 via mobile enheter

Likte at vi bare kunne legge inn bestilling og betaling i app, men ventet svært lenge på maten. Da den endelig kom var maten kald, både burger og chips.

Takk, arntturist
Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Dårlig start på besøker ved at vi blir bedt om å flytte oss i det vi setter oss ned, folk står i kø sier servitøren. Ved inngangen står det skilt om å finne eget bord og bestill i kassen eller app. Hvorfor dette skiltet da? Vi stiller oss opp igjen og ser ingen andre gjester i kø og får etter noe minutter sitte oss ned ved det ledige bordet vi måtte flytte oss fra. Greit å bestille via app. Ved spørsmål til personalet om allergener kan de ikke svare og sier selv menyen er misvisende . Gjør ikke noe ekstra for å undersøke. Drikke kommer raskt , men må vente lenge på maten. Burgeren er helt ok- litt smakløs . Brødet er så svidd at det er ubehagelig å spise. Skjønner ikke hvorfor restauranten fikk så gode skussmål i BT. Ikke et sted jeg går igjen med det første .

Takk, singunns
Anmeldt 26. februar 2019 via mobile enheter

Startet bra, med snerten bestilling og betaling via appen, drikken kom raskt på bordet, men deretter tok det 50 minutter til vi fikk burgerne! Litt små porsjoner (men skyldes muligens at vi var utsultet når maten først kom på bordet!), men veldig god mat, spesielt trøffelburgeren var fantastisk!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, moniithe
Anmeldt 24. februar 2019 via mobile enheter

Her måtte vi bare innom etter at BT hadde skrevet om at her var Bergens beste burger. Og vi ble ikke skuffet!
Førs lastet vi ned en app. Så gikk vi inn på appen, tastet inn bordnummer og gjennomførte bestillingen. Og ikke tok det lange tiden før maten var på bordet.
Og det smakte himmelsk! For en burger og for en pommes-frites! Kjenner jeg får vann i munnen bare av å snakke om det.
Siden dette var vår lunsj gikk vi tilbake samme kveld, etter middag på en annen restaurant, for å spise dessert. Og igjen, jeg sier bare NAM!
Her vil vi tilbake, og neste gang tar vi med oss hele familien!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, P1368BEanneg

Reisende som så på Holy Cow, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Holy Cow? Del dine erfaringer!