“Kjempe god burger!”
Anmeldelse av Holy Cow

Holy Cow
Bestill på internett
Vurdert som nr. 190 av 469 Restauranter i Bergen
Beskrivelse: Skikkelig. Saftig. Lite er så tilfredsstillende som en saftig, smakfull burger. Nå presenterer Holy Cow et nytt konsept i Bergen: Gourmetburger til folket - uten at det koster skjorten. På selveste Torgallmenningen kan du sette tennene i et utall digge burgere, fra evige klassikere til småfrekke varianter med parmesan, trøffelaioli eller roquefort. Hjertet i en himmelsk burger er gode råvarer, og vi bruker kun ingredienser fra øverste hylle (bl.a. fra Ostegården, som nylig vant oste-VM). Vil du spise hos oss? Ned trappen finner du et koselig sitteområde - og et voksent drikkeutvalg. Passer det bedre med takeaway? Bruk Holy Cow-appen - eller få maten levert av Foodora. God appetitt!
Anmeldt 23. mars 2019 via mobile enheter

Var litt overraska over at burgeren skulle vera så god. Chili cheese fries var òg veldig bra. Beste burger eg har hatt på lang tid. Eg åt den som heiter noko med Mississippi. Bror min åt bacon cheese. Begge var veldig nøgd, einaste minus var at burgeren var litt liten, og me vart ikkje så mette. Med tanke på prisen var det heilt ok at bestillinga var gjennom ein app. Kunne dog og bestilla i baren. Plassen anbefalast

Takk, Ranveig S

Anmeldt 20. mars 2019 via mobile enheter

For et søtpotet elsker som meg! Er det den beste søtpotetfreis jeg har smakt! Love it! Burgeren var smakfull!

Gleder meg til jeg kommer igjen, for drømmer om søtpotet friesen ✨

Takk, berittheresa86
Anmeldt 19. mars 2019

Topp Score, Smakfulle retter for den kresne. Her har de et team som er opptatt av smak og opplevelse

Takk, vinnestor
Anmeldt 18. mars 2019 via mobile enheter

Bestilte maten i takeaway og var svært fornøyd. Veldig god burger og søtpotetfriesene var upåklagelige. Dressingene til var god også! Verdt et besøk

Takk, KristianeJenssen
Anmeldt 13. mars 2019 via mobile enheter

Vi bestilte via appen og det tok utrolig lang tid å få maten. Vi bestilte pommes fries og churros med softis. Pommes fries var tørre - fries fra burger king er langt bedre. Vi hadde store forventninger til Churros, men de var også veldig tørre. Det eneste vi likte var softisen.

Takk, JLu94

Reisende som så på Holy Cow, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Holy Cow? Del dine erfaringer!