“Holi cow, så godt!”
Anmeldelse av Holy Cow

Holy Cow
Bestill på internett
Vurdert som nr. 190 av 469 Restauranter i Bergen
Beskrivelse: Skikkelig. Saftig. Lite er så tilfredsstillende som en saftig, smakfull burger. Nå presenterer Holy Cow et nytt konsept i Bergen: Gourmetburger til folket - uten at det koster skjorten. På selveste Torgallmenningen kan du sette tennene i et utall digge burgere, fra evige klassikere til småfrekke varianter med parmesan, trøffelaioli eller roquefort. Hjertet i en himmelsk burger er gode råvarer, og vi bruker kun ingredienser fra øverste hylle (bl.a. fra Ostegården, som nylig vant oste-VM). Vil du spise hos oss? Ned trappen finner du et koselig sitteområde - og et voksent drikkeutvalg. Passer det bedre med takeaway? Bruk Holy Cow-appen - eller få maten levert av Foodora. God appetitt!
Anmeldt 29. april 2019

Fin atmosfære og fint lokale, åpent kjøkken og rask servering og bestilling. Bestilte ikke via app, men rett i lokalet. Gikk for chili søtpotet pommes, som smakte utsøkt! Og osteburgeren dems. Burgeren kom rykende fersk fra kjøkkenet og smakte utsøkt. Raskt å grise da den drapp. Helt vanvittig god, med tanke på prisklassen. Jeg og partneren min kommer til å vende tilbake hit.

Takk, Mariavx

Anmeldt 11. april 2019 via mobile enheter

Burgeren her er knallbra! Ganske rask levering av drikke, og påfølgande mat.

Diverse: Vegan. Glutenfritt. Hot (reaper). Søtpotet-fries. Dip. Dessert. Alkoholservering.

God velkomst og info frå servitøren ved ankomst. Småbord i «take-away-avdelinga» oppe på gateplan, med store vindu ut mot Torgalmenni gen. Større bor og fin atmosfære i sjølve restauranten som ligg i underetasjen. Flott lokale!

Bord-menyen er kul og oversiktlig; der ein kan bestille hamburger og tilbehør etter behov og ønske. Sidan sjølve burgeren er litt liten anbefalar eg «dobbel».

Eg bestilte maten via restauranten sin App (søk: Holy Cow Galleriet) - både for Take-away og for bordbestilling. Håper Appen får ein oppdattering, ettersom den for nokon kan virke litt «uoversikteleg» til å byrje med.

Takk, tespeseth
Anmeldt 5. april 2019 via mobile enheter

Greit nok men ikke mer. Bestilt mat med en app som virket litt rotete. Vanskelig å få oversikt over hva som var bestilt.
Mat og drikke kom fort men det var rotet til med bestillingen.
Ingen spurte om maten var god eller om vi trengte bestikk, ketchup, salt osv. Men mer her er maten spis opp og kom dere ut.

Kommer neppe igjen:-(

Takk, jansL3957KK
Anmeldt 31. mars 2019

Velfungerende konsept med bestilling via app. Maten kom lynraskt, og dette var lørdag kveld kl 21. Kjempegod burger og tilbehør med mye smak. Kunne ikke se noe sted i menyen hvor stor burgeren var, så for en sulten mann på kveldstid så kunne jeg ønske den var litt større. Neste gang vil jeg vurdere å legge til ekstra.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Fredrik1989
Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Altså JA..bare ja. Herregud så nydelig burger! Etter mange uker på streng diett og trening, så var dette spise premien min og det skuffet absolutt ikke. Etter å ha lest at de var kåret til Bergens beste burger, så måtte eg jo bare prøve. Og folk eg har snakket med var like begeistret gjorde det jo bare enda mer spennende. Gikk for Tuscany truffle burgeren og truffel fries, og det var bare nydelig! Også så genialt at man kan gjøre hele bestillingen over en app. Nei eg var kjempe fornøyd og kan virkelig anbefale dette stedet.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, lindamari007

Reisende som så på Holy Cow, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Holy Cow? Del dine erfaringer!