“Fantastiske steikte søtpoteter”
Anmeldelse av Holy Cow

Holy Cow
Vurdert som nr. 19 av 30 Smått og godt i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Skikkelig. Saftig. Lite er så tilfredsstillende som en saftig, smakfull burger. Nå presenterer Holy Cow et nytt konsept i Bergen: Gourmetburger til folket - uten at det koster skjorten. På selveste Torgallmenningen kan du sette tennene i et utall digge burgere, fra evige klassikere til småfrekke varianter med parmesan, trøffelaioli eller roquefort. Hjertet i en himmelsk burger er gode råvarer, og vi bruker kun ingredienser fra øverste hylle (bl.a. fra Ostegården, som nylig vant oste-VM). Vil du spise hos oss? Ned trappen finner du et koselig sitteområde - og et voksent drikkeutvalg. Passer det bedre med takeaway? Bruk Holy Cow-appen - eller få maten levert av Foodora. God appetitt!
Anmeldt 5. august 2020

Beijingburgeren var god; passe steikt og med ein klar, sør-austleg smak. Dei steikte søtpotetene eg hadde aååt var fantastisk gode! Tynne strimlar akkurat passe steikt og krydra.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Are M

Anmeldt 10. juli 2020

Bestilte via app, maten kom veldig raskt. Veldig god burger. Og chilicheese friies. Koselig plass, veldig hyggelig betjening

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, guror598
Anmeldt 21. mai 2020

Skuffende burger & fries. Burgeren smakte kokt å ikke stekt tørre søtpotet fries var skåret alt for tynne.ingen grillsmak på burger,ikke hjemmelaget guacamole å alt for lite kjøtt bestilte dobbel burger men måtte hatt 3 dobble for å bli mett.eneste positive var fin resturant å kjapp servering.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Norwegiantraveller86
Anmeldt 19. mai 2020

Smakløs og tørr burger. Kun sausen som smakte noe. Søtpotet-Pommes Fritesen smakte ikke av søtpotet. Skuffende!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, marenhoev
Anmeldt 12. mars 2020

Skuffende lite smak på burger og tilbehør. Fikk ikkje bestikk. Og med app bestilling kan eg ikkje spør om kva som er å anbefale av saus, pommes, eller burger. Sausen var alt for tjukk. Søtpotet fries’a var smakløse. Burger heilt ok. Snakka med servitør som var veldig hyggelig

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Brorendin

Reisende som så på Holy Cow, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Holy Cow? Del dine erfaringer!