“Fantastisk”

Holy Cow
Vurdert som nr. 16 av 47 Smått og godt i Bergen
Prisklasse: kr 16 - kr 149
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Skikkelig. Saftig. Lite er så tilfredsstillende som en saftig, smakfull burger. Nå presenterer Holy Cow et nytt konsept i Bergen: Gourmetburger til folket - uten at det koster skjorten. På selveste Torgallmenningen kan du sette tennene i et utall digge burgere, fra evige klassikere til småfrekke varianter med parmesan, trøffelaioli eller roquefort. Hjertet i en himmelsk burger er gode råvarer, og vi bruker kun ingredienser fra øverste hylle (bl.a. fra Ostegården, som nylig vant oste-VM). Vil du spise hos oss? Ned trappen finner du et koselig sitteområde - og et voksent drikkeutvalg. Passer det bedre med takeaway? Bruk Holy Cow-appen - eller få maten levert av Foodora. God appetitt!
Anmeldt 15. juni 2023 via mobile enheter

Meget bra sted, den kvinnelige servitøren vi hadde viste kundeservice av klasse. Anbefales sterkt! Ok pris…………………..

Dato for besøk: juni 2023
Takk, EvenNnN

Anmeldt 15. oktober 2022 via mobile enheter

Bestilte burger og chilli fries. Begge deler kom kjapt og smakte godt. Ølen var kanskje i dyreste laget.

Dato for besøk: oktober 2022
Takk, Hallvar G
Anmeldt 20. august 2022 via mobile enheter

Wow for en fantastisk burger, perfekt stekt og litt rosa i midten. Fries med ost og bacon. Jeg tar av meg hatten for holy cow og blyer meg i støvet

Dato for besøk: august 2022
1  Takk, tomas h
Anmeldt 2. august 2022 via mobile enheter

Den beste burgeren jeg har smakt, sier 11åringen. Hyggelig sted og lekker burger. Rask servering. Stor stemning i familien. Churrosen tok litt tid men var kjempegod

Dato for besøk: august 2022
Takk, Bjørn R
Anmeldt 30. juli 2022 via mobile enheter

Her var det veldig gode burgere, så kan absolutt anbefale å spise her. Hyggelig stemning inne i lokalet også. Synes kanskje det var en smule dyrt for ølen der.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, 35matildem

Reisende som så på Holy Cow, så også på

Har du vært i Holy Cow? Del dine erfaringer!