Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Norway Mountain Guides på
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Gjennomførte kurs med instruktør Frank som lærte oss det grunnleggende om det å gå på tur i vinterfjellet. Veldig bra kurs som tok for seg det viktigste, og som gjorde at jeg nå føler meg mer klar og ikke minst tryggere når jeg skal spenne på meg skiene neste gang.

Takk, 269jakobl
Frank_NMG, Leder  på Norway Mountain Guides, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Godt å høre! Håper du får en strålende sesong med mange nye eventyr!

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Kurset var veldig informativt og bra. Her lærte jeg mange smarte tips og triks for mine neste topptur-eventyr. Frank viser en allsidig kunnskap og jeg blir gjerne med på kurs med han igjen. Anbefales!

Takk, Marion T

Tusen takk! Kjekt å høre at du kunne dra med deg noen tips og triks, ekstra gøy når man har så engasjerte deltakere. En dag ute er alltid bedre enn en dag inne!

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Hadde eit par gode timar på kurs hjå Barmen no i desember. Mykje gode tips, forhåndsreglar og god stemning. Tok seg god tid til å fylgje opp alle spm, og vart også igjen ei god stund etter kurs for å svare ivrige deltakarar. Anbefalast!

Takk, Robin O

Bare kjekt å være igjen når det er slik god deltakelse! Tusen takk for at du tok deg tid å skrive en anmeldelse! Lykke til med vinter sesongen!

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Var på foredrag med Frank om HMS i vinterfjellet hvor det ble snakket om hva en må tenke på, hvilket utstyr, osv man bør ha med seg på tur på vinteren. Det levnet ingen tvil om at Frank er en mann med mye og bred erfaring innenfor sitt felt, noe jeg hadde stort utbytte av å høre på. Om jeg skal ha meg en guidet tur på ett senere tidspunkt så er det med Norway Mountain Guides og Frank Barmen som guide som valget faller på!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Magnus L

Kjekt å lese at disse timene på HMS i vinterfjellet kurs gir utbytte! Aldri lett å få med "litt om alt" på kort tid. Selvsagt bare å gi beskjed om du tenker på en alpin tur med lokal guide, eller en alpin tur for å bygge mer skred kunnskap, bruk av utstyr, lesing av terreng med mer! Riktig god sesong!

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Frank er en utrolig dyktig og kunnskapsrik kurs holder. Veldig kjekt, informativt og lærerikt. Anbefales for den som ønsker litt mere kunnskap om skred, utstyr, ferdsel osv, som kanskje ikke har så mye kunnskap fra før.

Tommel opp.

Takk, Steffen T

Takker så mye Steffen! Håper du får en strålende sesong med mye utetid og flotte natur opplevelser!