“Hyggelige ansatte og god mat!”
Anmeldelse av Bonasera Wergeland

Bonasera Wergeland
Vurdert som nr. 159 av 445 Restauranter i Bergen
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Helt nye fine lokaler var fint, men servitøren var flink hun med 22 gjester under «italienske tilstander» med høylytte mennesker som hadde stresset meg om jeg var servitøren. Men hun gjorde en god jobb. Stolene var gode å sitte i. Pizza Diavola er min favoritt. Anbefales, de har mye god mat.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, 767juliani
maleneroenning, booking manager på Bonasera Wergeland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2019

Heisann Julian,

Nå kommer det et veldig sent svar her, men må jo bare få takke for en så utrolig hyggelig tilbakemelding!
Det er vel ikke alltid like lett å være servitør til så mange samtidig, men blir glad av å høre at hun fikset dette på en bra måte. En rykende fersk pizzabunn toppet med spicy salami, saftig mozzarella og salte oliven må jeg nok innrømme også kommer høyt opp på min liste! Igjen - tusen hjertelig takk for herlig feedback, så gleder vi oss til å ta deg varmt imot ved en senere anledning.
Ha en strålende kveld.

Vennlig hilsen,
Malene Rønning

2024 av 28 anmeldelser

Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2020
maleneroenning, Booking Manager på Bonasera Wergeland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Anmeldt 12. desember 2019

Dato for besøk: oktober 2019
fridajwannebo, Booking Manager på Bonasera Wergeland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2019

Anmeldt 27. oktober 2019

Dato for besøk: oktober 2019
maleneroenning, Booking Manager på Bonasera Wergeland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2019

Anmeldt 19. oktober 2019

Dato for besøk: august 2019
maleneroenning, Booking Manager på Bonasera Wergeland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2019

Reisende som så på Bonasera Wergeland, så også på

Har du vært i Bonasera Wergeland? Del dine erfaringer!