“Verdens beste jordbærshake”

Kjøkken: Skandinavisk, Helsekost, Hurtigmat
Middagsalternativer: Lunsj, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Gatekjøkken
Anmeldt 3. september 2019

Koselig å dele en kaffe og milkshake. God atmosfære. Kjekt å sitte og se på alke som er innom og kjøper kaffe og småmat.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 849ingerr
Anmeldt 26. april 2019 via mobile enheter

Mulig de hadde en dårlig dag men det første han bak disken sa en formiddag rett etter åpningstid var at de var tomme for tomater....vel, gå og kjøp noen på Meny eller Obs da vel? Da jeg skulle betale aksepterte de dessverre ikke MasterCard....da kansellerte jeg bestillingen. Maten og juicen er vanligvis OK.

Takk, monalisa779
Anmeldt 19. februar 2019 via mobile enheter

Første gang på Joe & the juice var helt ok. Det smakte ikke så værst, men prisen var så høy at det ikke gav mersmak.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, anettegjelsvik

Reisende som så på Joe & The Juice, så også på

Nesttun, Bergen
Bergen, Hordaland

Har du vært i Joe & The Juice? Del dine erfaringer!