“Koselig sted med god mat”
Anmeldelse av Ma Ma Thai

Ma Ma Thai
Få mat levert
Vurdert som nr. 145 av 446 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Thai
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Vi are now open in new location and happy to give you a taste of asian cousin. We are located in Strandgaten 89, and close to many attractions.
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Midt i Bergen med koselig betjenig og god mat. Vi dro innom på ren impuls. Prisene på maten også grei. Kommer i igjen

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 202terjen

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Dersom du er glad i thaimat og bor i Bergen, så et Ma Ma Thai i Kaigaten stedet for deg. Bor du ikke i Bergen er denne restauranten en meget god grunn til å reise dit.
Maten er førsteklasses og lekkert tilberedt. Servicen er på topp. Prisene er akseptable med god margin. Hva mer kan du forlange?

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Oddvar H
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Droppet innom for å spise middag. Bestilte biff i hvitløksaus og min kone lam i samme saus. Ventet over en halv time før maten kom,den var langt fra det som var bestilt, rettene kom i en soyasaus som fullstendig dominerte smaken av de andre ingrediensene ,min kone lurte på om det var lammekjøtt hun hadde fått,var umulig å kjenne hvilket kjøtt det var. Dette ble en smaksmessig nedtur, ingen som spurte om maten smakte,fikk inntrykk av at kunden ikke stod i fokus. Kan ikke anbefale dette stedet, er den dårligste erfaringen vi har av de thai-restaurantene i Bergen vi har besøkt.

3  Takk, 155OddmundH
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Jeg dro til denne restauranten da den hadde en fantastisk beliggenhet ved nygårdsvannet i sentrum. Jeg bestilte en rett med svin og sur/søt saus med en kald god drikke.
Det var effektiv og rask servering men svinekjøttet var veldig tørt og seigt.
Anbefaler detfor ikke denne restauranten om man vil ha god thai mat.

Dato for besøk: juli 2018
4  Takk, 268bjartes
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Bra plass, er ikke spes kjent med thai mat men spiste scampi. Meget bra, stor porsjon, smakte godt. Var rask og god service. Lokale er rent, var få folk når jeg var der så godt med plass. De hadde også satt opp ettpar bord ute for uteservering. Likte plassen og skal besøke den fler ganger for min del, anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, CF_Storm
Min G, Manager på Ma Ma Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2018

Takk for tilbakemelding!
Håper å se deg igjen!

Reisende som så på Ma Ma Thai, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Ma Ma Thai? Del dine erfaringer!