“Smakløst”

Få mat levert
Vurdert som nr. 146 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Thai
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Vi are now open in new location and happy to give you a taste of asian cousin. We are located in Strandgaten 89, and close to many attractions.
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Bestilte en rett av stekt ris m kylling og biff. Den var de de ikke heldig med. Risen fremstod ikke som stekt, nesten ikke kjøtt i retten og amerikansk grønsaksblanding trakk ned. Ingen smak.

Dato for besøk: august 2020
Takk, torp1111

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Ma Ma Thai har flyttet til nye lokaler og fått ny meny. De nye lokalene er er klar forbedring, men noe av intimiteten er borte. Det samme gjeldet ikke menyen. At var ikke bedre før, men for en som foretrekker thaimat foran kinesisk var det en liten nedtur. For all del - maten er helt topp.
Et ekstra pluss - betjeningen er like hyggelig som tidligere

Takk, Oddvar H
Anmeldt 23. juli 2020

Dette var kinesisk mat, servert av en hyggelig kinesisk dame. God mat, hyggelig service og fin lokale. Anbefales!

1  Takk, NorthStar229794
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Her var det bare god stemning, knall god mat og ett fantastisk hyggelig personale i en nydelig fin resturant.
Jeg vil anbefale alle og gå hit for ett godt måltid, dessert eller en kaffe.

Jeg kommer absolutt hit ofte.

1  Takk, miamarita
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en fantastisk opplevelse. Vi ville innom å prøve den nye restauranten i «gågaten». Vi hadde litt å feire og dette var helt ypperlig plass. Fantastisk mat, kamskjell som er laget til perfeksjon, verter som byr på smil og en god latter og ellers veldig god atmosfære. Jeg anbefaler alle som er glad i asiatisk mat en tur til fantastiske Ma Ma - Thai.

1  Takk, linnw2015

Reisende som så på Ma Ma Thai, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Ma Ma Thai? Del dine erfaringer!