“Overraskende bra. ”

Få mat levert
Vurdert som nr. 145 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Thai
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Vi are now open in new location and happy to give you a taste of asian cousin. We are located in Strandgaten 89, and close to many attractions.
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Er i grunnen veldig glad i asiatisk mat, også thai. Men har opplevd mye rart på restauranter i Norge, hvor det har vært mer fokus på glorete innredning enn smakelig mat. På Ma Ma Thai var både maten, servicen og atmosfæren svært god. Ligger litt bortgjemt i gågaten mellom Bryggen og Nornes, men er absolutt verdt et besøk. Det frister å komme tilbake ved neste Bergen-besøk.

1  Takk, MortenA52

Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Har nå spist her to ganger, og jeg synes det var veldig god mat og kjempe hyggelig service! Min favoritt er kokte dumplings. De er kanskje litt store, men de smaker veldig godt!

2  Takk, Stina Schmidt N
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Bestilte en rett av stekt ris m kylling og biff. Den var de de ikke heldig med. Risen fremstod ikke som stekt, nesten ikke kjøtt i retten og amerikansk grønsaksblanding trakk ned. Ingen smak.

Takk, torp1111
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Ma Ma Thai har flyttet til nye lokaler og fått ny meny. De nye lokalene er er klar forbedring, men noe av intimiteten er borte. Det samme gjeldet ikke menyen. At var ikke bedre før, men for en som foretrekker thaimat foran kinesisk var det en liten nedtur. For all del - maten er helt topp.
Et ekstra pluss - betjeningen er like hyggelig som tidligere

Takk, Oddvar H
Anmeldt 23. juli 2020

Dette var kinesisk mat, servert av en hyggelig kinesisk dame. God mat, hyggelig service og fin lokale. Anbefales!

1  Takk, NorthStar229794

Reisende som så på Ma Ma Thai, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Ma Ma Thai? Del dine erfaringer!