“Koselig atmosfære - nydelig mat!”
Anmeldelse av Bien Basar

Bien Basar
Vurdert som nr. 56 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service!
Koselig atmosfære.
Anbefales for en god og hyggelig restaurantopplevelse i Bergen by!

Takk, HelenDagOve

Anmeldt 17. juli 2021

Vi valgte Bien Basar som skal servere det beste av Vestnorske råvarer på en klassisk måte.
Vår meny ble Piggvarkoteletter posjert i court bouillon og servert med primærgrønnsaker i en kremet løyromsmørsaus.

Skuffelsen var stor da vi oppdaget at det var mer ben og skinn enn fiskekjøtt.
Vi ga beskjed til vår danske servitør at maten var for dårlig og ba han gi beskjed til kokken at retten ikke var spiselig. Servitøren bekreftet at det ofte var mye ben i piggvaren.
Da servitøren kom tilbake fra kjøkkenet ble vi tilbudt dessert som en "erstatning".
Vi valgte Sjokolade mousse som var nydelig.

Takk, t0veirenen
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Jaaaaaa. Nydelig opplevelse. Svært god mat til en ok pris. Anbefaler kalve tartaren!!!!! Jeg er normalt ikke så glad i tartar men denne var virkelig god. Julie er en super en herlig servitør som man kan bli glad i:) eneste å melde er toaletter i andre etasje som deles med et annet utested hvor det er fest og fyll. Totale en god opplevelse.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, evacQ2544HG
Anmeldt 24. mars 2021

Skalldyrbonanza Sept 2020.
Første besøk her for vår del.
Nydelige lokaler.
Fikk god info om dagens meny.
Alt smakte fantastisk,vi kommer garantert tilbake!
Menyen blir fortsatt snakket om 6 mnd senere.
Tusen takk for en suveren opplevelse,bøyer oss i hatten!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Viggo H
Anmeldt 4. januar 2021

Var her med 2 venninner rett før jul og bestilte 5 retters meny. Det var plenty med mat og hadde problemer med å spise alt. Utrolig gode smaker, kjempe god service og gode vin anbefalinger. Her kommer jeg tilbake

Dato for besøk: desember 2020
Takk, MissHansen

Reisende som så på Bien Basar, så også på

Har du vært i Bien Basar? Del dine erfaringer!