“God mat og service!”
Anmeldelse av Bien Basar

Bien Basar
Vurdert som nr. 51 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bien Basar er en klassisk restaurant med lokale råvarer fra både sjø og land. Opplev det beste av Vestnorske råvarer, servert på en klassisk måte i historiske omgivelser.
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god piggvar, veldig god service. Servitøren var veldig flink med å time måltidene, og enkelt å få kontakt med.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 429erik

Anmeldt 30. juli 2021

Kansje det beste måltidet eg har spist I byen! Har spist på de fleste restauranter her i byen. Å i går spise eg den beste fiske eg har spist. Hun hadde and og jeg torsk.. anden smakte også veldig bra.. Bra service og lokale.. litt ubehagelig stoler på tommanns bordet men, what ever! Sykt bra mat..

Takk, Fashion-Boozt N
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service!
Koselig atmosfære.
Anbefales for en god og hyggelig restaurantopplevelse i Bergen by!

Takk, HelenDagOve
Anmeldt 17. juli 2021

Vi valgte Bien Basar som skal servere det beste av Vestnorske råvarer på en klassisk måte.
Vår meny ble Piggvarkoteletter posjert i court bouillon og servert med primærgrønnsaker i en kremet løyromsmørsaus.

Skuffelsen var stor da vi oppdaget at det var mer ben og skinn enn fiskekjøtt.
Vi ga beskjed til vår danske servitør at maten var for dårlig og ba han gi beskjed til kokken at retten ikke var spiselig. Servitøren bekreftet at det ofte var mye ben i piggvaren.
Da servitøren kom tilbake fra kjøkkenet ble vi tilbudt dessert som en "erstatning".
Vi valgte Sjokolade mousse som var nydelig.

Takk, t0veirenen
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Jaaaaaa. Nydelig opplevelse. Svært god mat til en ok pris. Anbefaler kalve tartaren!!!!! Jeg er normalt ikke så glad i tartar men denne var virkelig god. Julie er en super en herlig servitør som man kan bli glad i:) eneste å melde er toaletter i andre etasje som deles med et annet utested hvor det er fest og fyll. Totale en god opplevelse.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, evacQ2544HG

Reisende som så på Bien Basar, så også på

Har du vært i Bien Basar? Del dine erfaringer!